Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 43
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

desuten har jeg en slik e34, men, han sier han har 285dekk bake, jeg har 255, og dem fyller like godt ut som disse! trodde ikke de var mulig å få på så bredt uten å bygge om litt jeg, kommer jo til og ta i demper og slikt

Posted

for en jævla kødd han er... han skriver jo at e34 sitter godt på vegen og slikt... en jeg kjenner har e34 rh felger med 275 eller 285 og det var ikke kjørbardt.. så ble 255 på han.. så tviler på at den der er med så breie jeg og

Posted
for en jævla kødd han er... han skriver jo at e34 sitter godt på vegen og slikt... en jeg kjenner har e34 rh felger med 275 eller 285 og det var ikke kjørbardt.. så ble 255 på han.. så tviler på at den der er med så breie jeg og

ja har 255 selv, er akkurat passeli, å de ser GROMT ut:D

her er foresten orginal bilde kødden brukte

kl09itavn0tuy12d6c2f.jpg

Posted
For de som har nettby kan se på han her og filene hans, tror dere det er sant at han der eier den bmw e34 og e36 utstillingsbilene? den oransje er vell automote? og den e34 er tysk eller dansk så vidt jeg viste.. spurte han i fjor når han var 16år, hvor han tok pengene ifra å da sa han at han selgte styling og felger :?:arrow:http://www.nettby.no/user/index.php?nick=bmwboy

Den oransje 325i NOS har jeg og en kompis stått for, bilde er tatt i garasjen til Ambulanse sentralen på Melhus. Ser logoen til mitt gammle firma Autoart på siden der.

Hvem som eier den nå er jeg ikke sikker på men har en viss anelse på hvem det er 8)

Posted

hehe, mye BMW i nickene nedover på "sist besøkte" lista hans. ;)

fine hjul på den E34'a her oppe. noen som veit åssen dim. det er?

Posted

Bor rett ved sande. men har alldri sett noen av disse bila rundt om.. og kjenner heller ikke igjen omgivelsene der den e34 en står.. er nok bare piss

Posted

er jo bare snakk om en liten dritt unge som tror han er kul når han juger på seg BMW'r, han prøver vel å imponere noen små kåte 15år gamle jenter.. hehe..

Posted
er jo bare snakk om en liten dritt unge som tror han er kul når han juger på seg BMW'r, han prøver vel å imponere noen små kåte 15år gamle jenter.. hehe..

Hvem prøver vel ikke på det? :lol:

Posted

hehe, der har du ett poeng da;)

men han er 16 år å eier sikkert ikke nåla i veggen engang, å er engentlig 12 som syns BMW er dritt kult

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...