Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å skaffe meg kjørecomputer til min -97 E36 320i. Min bil har kun den analoge klokken.

Har noen erfaringer rundt dette? Er det mye jobb? Er bilen allerede klargjort med ledninger for kjørecomputer eller trenger jeg skaffe dem?

Takker for svar :)

Skrevet

Har vært med på å etterinstallere en slik. Det var faktisk enklere enn man kunne tro. Bare å pass på å få med den ekstra kabel stumpen på baksiden og helst bruksanvisningen så er det ikke noe problem.

Den vi monterte i hadde klokke, utetemp og checkkontroll.

Skrevet

Monterte utetemperatur, dato og klokke-display i min bil. Ganske rett frem dersom du har den sorte kontakten og en meter med tilhørende ledninger.

Klokken har jo allerede lagt opp strøm, strøm til belysning og jord. Det som trengs er strøm til å skru på computeren, utetemperatursensor og et par ledninger som går til gongen.

Skrevet

Som sagt, den vi installerte var den store kjørekomputeren 18 knappers. Han hadde fra før dato, utetemp og check controll. Var ikke noe problem på den siden den ekstra kabel stumpen og bruksanvisningen fulgte med. Var ikke mange ledningene som måtte kobles til. Ikke noe sant helvete akkurat nei...

Skrevet

Det er ikke noe problem å montere 18-knappers kjørecomputer, du får den både med og uten check-control, jeg vet, for for jeg har nemlig den uten.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...