Gå til innhold

Bygger anlegg i 525TDS E34


Anbefalte innlegg

tusentakk folkens, neida, jeg skal fortsette, må bare få litt ordning på makkverket mitt ;)

men d begynner å komme seg nå da, planen er å prøve meg på konk den 21-23mai på våler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 271
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Denne forbanna bilen altså, ser ikke ut som at d går veien for meg når jeg planlegger konk, nå gikk toppakkningen på bilen :cry: så har ikke en sjans i havet til å få bilen på veien igjen til konken den 21-23mai :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hvordan går det med bilen og annlegget nå da? Kommet noe vidre? Kjipt med topp pakninga..

jeg også holder på med anlegg i bilen min nå, men er på langt nær like mye og ikke minst BRA arbed som det du gjør!! :P Stå på vidre !! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for d :) joa, driver nå på i helgene, motoren kommer vel igjen til helga om alt går som d skal ;)

hovedsaken er jo at du er fornøyd med anlegget, ikke sant?

men du må vise oss litt bilder da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for d :) joa, driver nå på i helgene, motoren kommer vel igjen til helga om alt går som d skal ;)

hovedsaken er jo at du er fornøyd med anlegget, ikke sant?

men du må vise oss litt bilder da :D

hehe, ja bare lyden er bra så duger det! :) Nei, er ikke noe og vise bilder av, alt ser orginalt ut uansett 8) Jeg liker det når det ser orginalt ut, men spiller bra :) Du kan heller høre på det en gang hvis vi er på samme biltreff! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for d :) joa, driver nå på i helgene, motoren kommer vel igjen til helga om alt går som d skal ;)

hovedsaken er jo at du er fornøyd med anlegget, ikke sant?

men du må vise oss litt bilder da :D

hehe, ja bare lyden er bra så duger det! :) Nei, er ikke noe og vise bilder av, alt ser orginalt ut uansett 8) Jeg liker det når det ser orginalt ut, men spiller bra :) Du kan heller høre på det en gang hvis vi er på samme biltreff! :D

prøver å få det mest mulig diskre selv, men det er jo ikke helt enkelt, men joa, det låter greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for d :) joa, driver nå på i helgene, motoren kommer vel igjen til helga om alt går som d skal ;)

hovedsaken er jo at du er fornøyd med anlegget, ikke sant?

men du må vise oss litt bilder da :D

hehe, ja bare lyden er bra så duger det! :) Nei, er ikke noe og vise bilder av, alt ser orginalt ut uansett 8) Jeg liker det når det ser orginalt ut, men spiller bra :) Du kan heller høre på det en gang hvis vi er på samme biltreff! :D

prøver å få det mest mulig diskre selv, men det er jo ikke helt enkelt, men joa, det låter greit :)

Hehe, ser fram til og høre på ditt! Lyd er morro :) So mutch fun it Hertz :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...