Gå til innhold

Bygger anlegg i 525TDS E34


Anbefalte innlegg

  • Svar 271
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Da er planleggingen i gang igjen, skal bytte ut noe av frontsettet da jeg ikke er fornøyd med mellomtonen i første omgang, mulig ombygg av dashen, men må se på noen andre løsninger først. bilder kommer selfølgelig ettervært men som sagt tidligere så tar jeg den tiden jeg trenger ;) basskassa er vel d føste som skal inn nå, den har stått halvferdig i ca 10mnd nå :oops:

så den skal gjøres ferdig og settes i, må også få inn ampene men er litt usikker på åssen jeg skal ha dem, man grubler mye på dette :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...
Igjeen, Skjer det noe her?

Du la ut flere bilder før. :cry:

joda, men d har vært opphold en stund, litt vanskelig med bilder da ;) men jeg har begynt igjen ja men har ikke akkurat noe bilder å legge ut enda, bare litt kjedelig kasse montering og tilpassing i bilen :roll:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, fikk inn kassa idag, men porten ble altfor lang etter elementene kom inn,pga at porten tar i magnetene og andre enden tar i bakruta :roll: , så da må jeg bare finne på en ny løsning :(

bilder kommer ettervært, er vel ikke så mye å se egentlig,men beror på hva folket vil se også ;)

Så blir d vel til at jeg tester slotport tenker jeg, håper d vil funke da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slik ble d med porten, passer ikke, ble litt vel høy denn gitt :oops:

DSC01847.jpg

DSC01846.jpg

Her er d en forsterker jeg skal bruke, skal ligge ca der den ligger,må bare bygge et rack først, får må ha luke så jeg kan få tak i reserve dekket da

DSC01843.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da har jeg prøvd meg på en slot port. Har så vidt begynt å bygge en, men d er mye arb igjen for å få en fin avrunding på den+ sliping og finpuss

DSC01851.jpg

DSC01854.jpg

Utrolig mye små pirk som knapt synes i et bygg gitt :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...