Gå til innhold

Bygger anlegg i 525TDS E34


Anbefalte innlegg

Deven :) veit kor en slik subb spella me en forsterker som er for liten til å dra den, for den ene der hadde jeg i første bilen min ;) Nå har jeg trua på tjuvlytte litt i bilen din ;)
håper d blir litt lyd ja ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 271
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

tja, d var nå egentlig et vanskelig spm, d kommer jo an på hvor mye du er int i å gjøre selv, og hvor mye du må bet for utstyret, jeg har vært heldig å fått tak i alle ampene brukt, men bare ny pris på dem kommer på 48000kr så alt i alt så kommer vel alt på ca 80000kr, men d er da ny pris.

Jeg har vel lagt ut ca 40000kr på dette over tid ;) så d er ikke gratis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom denne karen her en tur i dag, da jeg var på tur hjem fra Stryn :) Kan vel si det sånn att her låter det temmelig bra :D:D:D Satte meg i bilen hans å skrudde opp, alt jeg greide å gjøre var å glise samt ei lang glose som inneholdt mange gjentatte f... å inst inni hæ..... :D:D:D:D:D:D

Jeg personli har altid likt å ha lyden fra litt alle plasser i bilen, men med dette frontsettet her så ble jeg overbevist om att ett brukandest frontsett å ett par 12ere bak som får nok foring er mer en nok ;)

Jeg kan ikke annet enn å skryte av dette prosjektet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre litt treig med bilder, men bilen er langt ifra ferdig dessverre. men litt bilder får jeg vel slenge ut da ;)

Bittelitt er blitt gjort og har montert amper midlertidlig da jeg trenger bilen en stund ;)

dette er før den er skrudd fast da.

DSC00845.jpg

Det ble til at jeg fikk inn røret sånn, syns d ble best,men måtte sage et forholdsvis stort hull i hatthylla men forsterket den noe da,noen hadde saget i den fra før da selvsagt, så de firkant hullene sveiset jeg igjen.La oppå litt stp ;)

DSC01862.jpg

DSC01867.jpg

Da er den tilpasset og klar til en god del finpuss.d runde hullet bakerst er fra et annet prosjekt, så enten ordner jeg hullet, eller bruker en annen hatthylle når den tiden kommer

DSC01868.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Lite har blitt gjort i d siste pga andre som trenger litt hjelp her og der :roll:

Men tenkte å få fiksa meg stålringer til midbassene så jeg for stivet dem opp skikkelig, er ikke fornøyd med dem. så må jeg få begynt å få gjort litt mere i bagasjen også, men d er samtidig bruksbilen så d går litt treigt med dette dessverre :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Herlig gjort : ))

har du fått gjort noe mer ? Blir spennendes og se åssen den kommer til og bli til slutt : )

Alt du gjør virker så gjennomtenkt, ikke bare satt opp for å få lyden til og funke, det skal se pent ut, som du har skrevet selv. Det skal jo bli brukt som en bruksbil også, men damn..

Stå på. Sier jatakk til mer bilder og åssen du tenker du skal gjøre det.

: D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Tusentakk for d :lol:

dessverre så er d andre ting jeg har holdt på med en stund nå, så har ikke hatt tid til bilen :( håper å få litt mer tid nå fremover, tanken fremover er å få stive opp midbassen i kickene, da d vibrerer for mye der, er selvfølgelig ikke noe man ser men må få fikset d, så må jeg få ordning på bagasjen da, men ting tar som sagt tid :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...