Esbos Skrevet August 10, 2010 Share Skrevet August 10, 2010 Hehehe, joa, men når man må ta igjen så mye på en gammel sliter, så blir man litt lei, blir liksom aldri ferdig følest d som Har begynt å brukt bilen igjen idag (Mandag) skal skifte alle lager igjen fjærer,dempere og K-mac stilbart støtdemperlager, da må da bilfaen være frisk (foruten karossen da) Men d blir tatt litt på sikt, vil begynne med stereo`n igjen nå Det var godt å høre Hva kommer til å skje med stereoen framover da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet August 10, 2010 Forfatter Share Skrevet August 10, 2010 tja, må nå få en radikal ordning på bagasjen, der har jeg ikke gjort noe i heletatt. få litt mer ordning på frontsettet og midbassen, vel.... d er mye å gjøre egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esbos Skrevet August 14, 2010 Share Skrevet August 14, 2010 Det blir spendenes å se, hva skjer med den "nye" dashen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet August 14, 2010 Forfatter Share Skrevet August 14, 2010 Den står fortsatt på standby dessverre, da jeg har prioritert å få ording på bilen, skiten er fortsatt ikke i orden, den sporer/vandrer, eneste d kan være nå er vel styresnekka Ang dashen så skal jeg fortsette med den når jeg har litt mer motivasjon,tid og lyst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet August 16, 2010 Forfatter Share Skrevet August 16, 2010 Bilen er som sagt satt sammen igjen, så nå ser den slik ut. Frontfangeren er bytta og lakka, og d samme er øyelokka Men skulle nok hatt hellakkering ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2010 Det begynner å nærme seg jul, og ingenting har blitt gjort ennå, men jeg er snart ferdig på skolen, å da skal jeg pinadø få i gang skiten å komme meg videre, for neste år SKAL jeg på konk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Oktober 25, 2010 Share Skrevet Oktober 25, 2010 Blir saker dæ ronny når du fæ shina børsa med lakkering og ferdig bygd anlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Oktober 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2010 Jauda, men sånn tid d tar da gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet Oktober 27, 2010 Share Skrevet Oktober 27, 2010 Blir skikkelig bra! Skal følge med her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken! Skrevet Oktober 28, 2010 Share Skrevet Oktober 28, 2010 Herlig å se noen som er så god å fabrikere. Ser jo helt konge ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Oktober 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2010 Tusentakk folkens, men dessverre tar d noe så grusomt med tid, slik at mange kanskje mister interessen i å følge med dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Oktober 29, 2010 Share Skrevet Oktober 29, 2010 Hvordan går det med den da? Veldig mye igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Oktober 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2010 står stille for øyeblikket pga mangel på tid, håper d bedrer seg snart. Er igjen en del ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 Så kjipt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esbos Skrevet November 6, 2010 Share Skrevet November 6, 2010 Venter i spenning på updates.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå