bmw520 Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2011 Usj, det var da synd 525tds motoren går fortsatt vondt på tomgang, har også begynt å ryke litt mer svart av den, men det er vel pumpa? Når det gjelder 530D`n så er glødeplugger,luftfilter etc byttet, har igjen ledningen vi prata om på sensoren bak, forutenom den så funker bilen bra, og det var 2 glødeplugger som var gåen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2011 Div kabler er bestillt, også kjøpt inn mer støpeplast og lim fra bilstereosenteret Så det skal nok skje litt mer her ettervært nå, har foresten lagt ut bilen for å se responsen på den, da jeg skal gå over til touring ettervært,som en ren bilstereobil, men så lenge bilen ikke er solgt, så går dette framover som planlagt, bilen selges kun viss jeg for et bud jeg er tilfreds med Har heller ingen større tro på at noen kommer å kjøper bilen på nåværende tidspunkt, så jeg tar det egentlig med ro, men man vet aldri. MEN.....med touringen blir det litt andre boller da den skal prioriteres som ren bilstereobil og konkurransebil. Har merket at jeg ikke kan holde på med bilstereo i en bruksbil, derfor blir det slik, men det blir ikke i år den er ferdig regner jeg med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Mars 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2011 Har ikke bilder av det, ikke er det vel så interessant heller vil jeg tro, men nå har jeg lagt ny optisk og Ai-nett kabel, også en høytaler kabel til, slik at jeg nå kan kjøre alt aktivt til frontsettet Så det skjer litt her, men vet ikke hvor mye jeg skal legge ned på bilen lengere da jeg har tenkt å selge den. Skal gå over til ren stereobil og touring snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esbos Skrevet April 9, 2011 Share Skrevet April 9, 2011 Godt å se at det skjer ting! ;p Har du kjøpt touring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet April 10, 2011 Forfatter Share Skrevet April 10, 2011 Jepp touring har jeg kjøpt, har også en til på gang, så her skal det bli ren stereobil gett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username Skrevet April 11, 2011 Share Skrevet April 11, 2011 Bilder av touring, nuh! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet April 11, 2011 Forfatter Share Skrevet April 11, 2011 Hehehe, naj. ikke riktig enda, den som jeg skal bygge stereo i har jeg ikke fått henta enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esbos Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 Nå er det over en mnd. siden du skeiv noe sist.. Hva har skjedd? Har du fått bilen nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Mai 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2011 Ja, bilen er hentet, ble ikke helt som forventet ang rust så det blir noe arb med denne også, så da kommer man tilbake til dette med tid igjen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esbos Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Har du fått delene til anlegget? Hva er planen med denne bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2011 Vilke deler tenkte du på nå? Har vel det meste til anlegget, det jeg skal gjøre om og blir nytt, er kickpanelet, der blir det ombygget til 10" og kabler blir byttet ut med de gamle, men dem er skaffet og klar til montering. mulig det blir ny basskasee også, men det er ikke førsteprioritet. Men det vil nok ta en stund dette prosjektet også, men her er blir det jo en ren stereobil, så da kan man konsentrere seg kun om anlegget og bilen kan stå så da blir det litt mer fortgang i sakrene tenker jeg. Men jeg må ta den forbanna rusta først da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 det jeg skal gjøre om og blir nytt, er kickpanelet, der blir det ombygget til 10" 10"? Finnes det 10" som er "shallow" nok da? Er jo ikke mye plassen innover i kicket. 10" til Joakim gikk jo inn fordi de har en litt spesiell løsning på magneten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2011 Som ikke jeg vet at joakim brukte ODR sine 10" kjenner Joakim jeg vettu. joda jeg skal bruke 10" som har veldig kort magnet ja, vet "litt" hva jeg driver med da vettu har også vinkelsliper og sveiseapparat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esbos Skrevet Juni 18, 2011 Share Skrevet Juni 18, 2011 Hvordan går det med rusta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enoxn Skrevet Juni 18, 2011 Share Skrevet Juni 18, 2011 Gleder meg til å se anlegg i touringen ja. Også anskaffet meg e34 Sedan nylig, får vel prøve å lage til noe brukanes i den tenker jeg. ^^, Inspirerer det her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå