Gå til innhold

Bygger anlegg i 525TDS E34


Anbefalte innlegg

Hvordan går det med rusta? ;)

Har ikke fått gjort så mye med rusta enda på touringen, sliter med å finne ut motorproblemet :(

Driver også på å selger sedanen, så det er bare å kjøpe den, er jo gjort for skikkelig anlegg der ;) Har også kjøpt meg ny bruktbil så tiden går til mye her. når det gjelder anlegget i touringen, så vil nok ikke anleggsbygget starte no særlig før til høsten/vinteren, dette fordi det er så masse annet å gjøre nå+at jeg må få den i orden også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 271
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gleder meg til å se anlegg i touringen ja. :D Også anskaffet meg e34 Sedan nylig, får vel prøve å lage til noe brukanes i den tenker jeg. ^^, Inspirerer det her. :)

Gratulerer med skikkelig bil da :mrgreen: Ja det er grombil å bygge anlegg i :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å se anlegg i touringen ja. :D Også anskaffet meg e34 Sedan nylig, får vel prøve å lage til noe brukanes i den tenker jeg. ^^, Inspirerer det her. :)

Gratulerer med skikkelig bil da :mrgreen: Ja det er grombil å bygge anlegg i :wink:

Skal bli morro, bare er ikke såå erfaren når det gjelder bygging av anlegg så funderer på å kanskje bare skifte ut litt av det gamle, kanskje bygge opp kasse bak, og litt sånn smått. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å se anlegg i touringen ja. :D Også anskaffet meg e34 Sedan nylig, får vel prøve å lage til noe brukanes i den tenker jeg. ^^, Inspirerer det her. :)

Gratulerer med skikkelig bil da :mrgreen: Ja det er grombil å bygge anlegg i :wink:

Skal bli morro, bare er ikke såå erfaren når det gjelder bygging av anlegg så funderer på å kanskje bare skifte ut litt av det gamle, kanskje bygge opp kasse bak, og litt sånn smått. :)

Erfaringen kommer ettervert den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kjøpte du spillern?

Har den mange linjeutganger? :)

Den har jeg kjøpt brukt, den har 3 linjeutganger mener jeg å huske, men dem brukes ikke da den har optisk utgang, så da brukes den til prosessoren, og den har da 4 utganger :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damn. får du 7 RCA utganger da? :P

Hvordan fungerer optisk utgang?

Skal kjøpe spiller med tre RCA utganger men vet ikke hva jeg skal velge :P Har Pioneer nå og er veldig fornøyd ;) Har du noen å anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damn. får du 7 RCA utganger da? :P

Hvordan fungerer optisk utgang?

Skal kjøpe spiller med tre RCA utganger men vet ikke hva jeg skal velge :P Har Pioneer nå og er veldig fornøyd ;) Har du noen å anbefale?

Nei, jeg har totalt 8kanaler ut fra prosessoren ;) Pioneer og Alpine er nok noe av det beste du for. er ikke personelig glad i pioneer, men dette er rett og slett en smaksak. bruker Alpine jeg da ;) men velg en av de to med 3 utganger.

Optisk utgang er kun en kabel som det går lys i, dermed helt fri for støy :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plass til mange forsterkere da :P

Da må jeg undersøke alpine også :) Tre utganger blir det nok.

Fett, da lærte jeg noe i dag også :D

Bare for å spørre. Hva tror du om denne?

http://www.pioneer.eu/no/products/25/12 ... index.html

Hvis du trykker på "funksjoner" over bildet så finner du info :)

Beror helt og holdent på hva du tenker å bygge det ;) har egentlig holdt på med litt dyrere spillere med tidskomp skjønnere du, men spilleren er sikker grei nok den, kommer bare ann på hva du skal koble opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damn. får du 7 RCA utganger da? :P

Hvordan fungerer optisk utgang?

Skal kjøpe spiller med tre RCA utganger men vet ikke hva jeg skal velge :P Har Pioneer nå og er veldig fornøyd ;) Har du noen å anbefale?

Optisk utgang er kun en kabel som det går lys i, dermed helt fri for støy :D

Også populært kalt fiber ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...