bmw520 Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2009 Har gjort d sånn du forklarer, altså måle avstand fra hode og regne d ut i ms Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2009 mulig d at jeg gjør feil, men har gjort d slik d er forklart at d skal gjøres, og lyden ble ikke så værst den, eller rettere sagt lydbilde, men som sagt, har fortsatt mye å lære Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2009 send meg gjerne fila du alt er nyttig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Bardalen Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Tidskorrigering og riktig nivå på alle elementer så kommer du deg Men 1,2ms på venstre side? Hørtes lite ut om, for du må jo regne med suben i dette regnestykket også. Hadde sett for meg noe som 3ms eller noe på venstre side jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2009 tja, mulig du har rett, men med 3ms så blir iværtfall alt på trynet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Bardalen Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Ja... men da må du ha tilsvarende på høyre side og For poenget er å samkjøre ALLE høyttalere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2009 hm, nei dette må jeg lære mere om, for gjør jeg d slik du sier nå, så blir ikke lydbilde i mitten på dashen. blir jo en jævla tidsforsinkelse da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Bardalen Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Da har du heller ikke brukt Excel-arket riktig Du skal ta ALLE høyttalerne, ikke kun de foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2009 Ja skjønner d, og d har jeg ikke gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Bardalen Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Da måler du opp avstanden til suben bak og passer på at alle avstander stemmer, så prøver du igjen. Husk å "måle" helt inn til spolen på elementet da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2009 men du, da er d kanskje greit du sender meg dette Excel-arket da hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2009 men når kassa er båndpass, så er d nå litt vanskelig å måle fra spolene, men d gjelder vel egentlig alle elementer som sitter i kasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Bardalen Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Mål til porten, og cirka frem til elementene La deg til på msn jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2009 Ok, da prøver jeg d, D er helt i orden, har ikke msn på denne maskina, men er egentlig ofte på der da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Bardalen Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Link til Excel-fil: http://home.online.no/~joa-sko/Bilder/S ... dskorr.xls Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå