wabby Skrevet Juni 24, 2008 Skrevet Juni 24, 2008 Neste er vel at wire'en i vinduheisen ryker... Huff, det der minner meg litt om en tidligere bil jeg hadde. Den fungerte fint, så kom alt på engang!! Og når alt det var i orden så kom det nye ting, litt etter litt....
aloebiz.net Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Skrevet Juni 24, 2008 SÅ JÆVLIG FINT!!!!!!!! Like hissig med bilen din også el? hehe, du er nok bare uheldig. Bedre at det som måtte være av feil kommer nå, så er du ferdig med det! Nei selvfølgelig Bilen er jeg meget forsiktig og nøye med Blir bare så jævlig frustrert og irritert når det er nye ting hele tiden! Skulle gjerne brukt feriepengene på noe annet enn å fikse feil på bilen :S
Richie85 Skrevet Juni 25, 2008 Skrevet Juni 25, 2008 SÅ JÆVLIG FINT!!!!!!!! Like hissig med bilen din også el? hehe, du er nok bare uheldig. Bedre at det som måtte være av feil kommer nå, så er du ferdig med det! Nei selvfølgelig Bilen er jeg meget forsiktig og nøye med Blir bare så jævlig frustrert og irritert når det er nye ting hele tiden! Skulle gjerne brukt feriepengene på noe annet enn å fikse feil på bilen :S Forstår jeg godt! Sånt er veldig frustrerende.. får håpe du slipper mer nå
Kjell Z3 Skrevet Juni 25, 2008 Skrevet Juni 25, 2008 SÅ JÆVLIG FINT!!!!!!!! Like hissig med bilen din også el? hehe, du er nok bare uheldig. Bedre at det som måtte være av feil kommer nå, så er du ferdig med det! Ikke sikkert, på noen biler slutter aldri feilene å komme. Det er de som er mandagsbil...de blir aldri bra.
-Anders- Skrevet Juni 25, 2008 Skrevet Juni 25, 2008 Som min gamle 318is det. En ny feil hver uke med den. Ble rimelig dyr den bilen til slutt.
Richie85 Skrevet Juni 25, 2008 Skrevet Juni 25, 2008 SÅ JÆVLIG FINT!!!!!!!! Like hissig med bilen din også el? hehe, du er nok bare uheldig. Bedre at det som måtte være av feil kommer nå, så er du ferdig med det! Ikke sikkert, på noen biler slutter aldri feilene å komme. Det er de som er mandagsbil...de blir aldri bra. Sant nok! Lov å håpe! Så er jeg en evig optimist også da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå