Burpen Skrevet Juni 13, 2008 Skrevet Juni 13, 2008 Hei. Jeg tenker å kanskje investere i min første BMW. Tenker helst en 328i, e46 men både e36 og 323 kan være akutelt hvis prisen er grei. Jeg fant denne på finn, og syntes det så ut som en fin bil. (Dumt det ikke er noe bilde av interiøret.) http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... T.svl=Link Tenker kanskje at den er litt dyr...? Noen som har noe kommentarer til den? Eller en annen bil som ser god ut?
Odd-M Skrevet Juni 13, 2008 Skrevet Juni 13, 2008 Vær obs på "subframe disaster" på de mest motorsterke alternativene av E46. Og rust.
Burpen Skrevet Juni 13, 2008 Forfatter Skrevet Juni 13, 2008 Jaha. Hva er "subframe disaster"? Er det ofte rust på kanalene/under bilen, eller mer "synlige" plasser?
Odd-M Skrevet Juni 13, 2008 Skrevet Juni 13, 2008 Rust: hovedsaklig platefals på panser og bakluke men dører er også utsatt. Subframe: festet til bakhjulsoppheng løsner. Ganske omfattende reparasjon. Forøvrig kanonbiler å kjøre! Den blir litt for liten for min del, men 328 el 330 står høyt på min ønskeliste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå