verticalescape Skrevet Juni 13, 2008 Skrevet Juni 13, 2008 Helt nytt, orka ikke å montere det, da man må bore nye hull i tårnet. kostet 1000,- på GS nå i kampanjeperioden. selges for 700,-
Ole@Automote Skrevet Juni 13, 2008 Skrevet Juni 13, 2008 hmm holdt på å si jeg tar det, men det er tomt på kontoen til 25 juni arg!!!
verticalescape Skrevet Juni 13, 2008 Forfatter Skrevet Juni 13, 2008 Du får se innom tråden her den 25 da, ikke sikkert de blir solgt før det
verticalescape Skrevet Juni 14, 2008 Forfatter Skrevet Juni 14, 2008 Litt info fra GS, når jeg ENDELIG kom inn på siden der: K-Sportracing camberjusterings topplager fram (se info) "Universal" Pris 952,00 kr. (761,60 kr uten mva) 1.0 sett på lager. Kampanje fra 14/03/08 til 20/06/08. Ordinær pris 1,190.00 kr (inkl. mva) Info: Disse camberjusteringsplatene har hull til demperstanga på 12mm og 18 mm, har du en f.eks en dimensjon på 15 mm kan du borre opp løshylsene som er i settet. Får å justere høyden på topplagrene må du shimse opp mellom fjærskål etc. Disse topplagrene egner seg bra om du har en senket bil og problemer med camber fram, lagrene er som bilde viser.Lettest og montere på høydejusterbare senkesett . Lett modifikasjon må påberegnes..GS bildeler hovedleverandør for K-sportracing sine produkter i Norge til BMW, så hvis du ønsker k-sport til din BMW så er det kun oss som kan levere dette.Vi har god erfaring med disse produktene.
RoaldJ Skrevet Juli 8, 2008 Skrevet Juli 8, 2008 hei, ville bare si min mening om disse, siden jeg har montert slike på min.. isteden for å borre to nye hull i støtdempertårnet, så flytta jeg/vi boltene (alle 3) er en del jobb om man ikke har verktøy og slik da, men bedre enn å borre nye hull i og med at det er litt drastisk etter min mening.. her er vår fremgangsmåte: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=7 ... sc&start=0 (nesten nederst på sida) og ja, de virker som senkeskåler.. så hvis du har verktøy til å "bygge" disse om, så er di ganske bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå