Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei.

Jeg har etterhvert begynt å merke at bilen min (528iA '99 Sedan) er blitt litt tregere.

F.eks målte jeg 0-100 på den i dag, og kom fram til ca 9.5s.

En ting til er at jeg mener at bilen girte fra 1. til 2. gir ved ca 80km/t(kickdown).

Nå girer den rett før 60 km/t.

Eksosen er også ganske varm når bilen når driftstemperatur. Brenner meg nesten når jeg holder hånden bak eksosrøret.

Håper noen kan hjelpe meg. :?

Takk for svar :)

Posted

Tett katalysator er ikke et ukjent fenomen når bilen har fått en del km på tellern. Kan da bli veldig varm eksos ved vanlig kjøring .

Posted

Tror det er noe med de bilene der at de lærer seg kjøremåten din.. ligger en tråd om dette, skal se om jeg finner den!!

Posted
Tror det er noe med de bilene der at de lærer seg kjøremåten din.. ligger en tråd om dette, skal se om jeg finner den!!

Men det som jeg synes var rart er at den girer fortsatt i det den når rødlinja.. Det er bare det at nen når ikke den farten på rødlinja nå som den gjorde før..

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...