iNthe Posted June 13, 2008 Posted June 13, 2008 Selger et stabstag (tårnavstiver) en kamerat har dumpa i garasjen min til høystbydende.. Dette var brukt på e36 karosseriet mellom fjærtårnene "over" motoren. har også en 325 sperrediff til salgs. i topp stand, selges da jeg går over til 540
iNthe Posted June 13, 2008 Author Posted June 13, 2008 forresten er det produsert i aluminium og er utrolig holdbart og lett. mulighet for å stramme det skikkelig til på midten
-Anders- Posted June 15, 2008 Posted June 15, 2008 er ikke likt i motorrommet. men dette ser ut som skal passe 6er.
iNthe Posted June 15, 2008 Author Posted June 15, 2008 dette var brukt på 6sylindra.. men det skal vel være likt på 4'erne også? 450 er budet på. helst ikke by kroner..
iNthe Posted June 15, 2008 Author Posted June 15, 2008 det er vel forresten slik at di stabstag som passer på 6syl passer også på 4syl. ikke motsatt. pga dette er "forhøyet" opp på midten?
LordPalo Posted June 15, 2008 Posted June 15, 2008 4 syl trenger høyere stabstag enn 6 sylindra motor, da innsuget på den 4 sylindra motoren ligger høyere enn toppen... Det er ganske enkelt å sjekke dette. Gå inn på gsbildeler så ser dere forskjellene mellom 4 og 6 syl 6syl 4 syl Bare slik at det ikke blir feil:) Surt å kjøpe noe som ikke passer? Bak så er det selvsagt likedan
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now