skrolf Posted June 14, 2008 Posted June 14, 2008 vurderer å selge bilen min.. 89 model 261.000 tatt all rust heimelaga effektanlegg styling rundt heile bilen 15" mim felger, med både vintergummi å sommergummi! motor går som ei klokke med liiiiite tikking kvass kamm mtech 2 interiør senket 6060 med apex dempera å fjøre ( godkjent i vognkort ) eu i 1 år til, årsavgift bet kom gjerne med bud, kan evt byttes i anna bil
skrolf Posted June 14, 2008 Author Posted June 14, 2008 Pris? kom me bud på pm.. eller legg til mongorolfen@hotmail.com
Recommended Posts