Diesel power Skrevet Juni 14, 2008 Share Skrevet Juni 14, 2008 Svært mye flaks inn i bildet der, ihvertfall om oppgitt hastighet stemmer samt at minst en bil passerer temmelig nært idet han mister kontrollen. Jeg stusset også litt på at Radioen sendte på Russisk, men de prater jo stock Svensk og Norsk med dialekt. Noen som kjenner til de eller? http://www.killsometime.com/video/video.asp?ID=1234 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 14, 2008 Share Skrevet Juni 14, 2008 Norsk og svensk? Hører ikke noe norsk og svensk jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Juni 14, 2008 Share Skrevet Juni 14, 2008 Er nok ikke norsk/svensk det der nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MPowered Skrevet Juni 14, 2008 Share Skrevet Juni 14, 2008 Godt han fikk hjelp til å ta i rattet ^^ Hjalp nok mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Juni 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2008 Hmmm, noe med øra mine da sikkert Bl.a han som lener seg inn i bilen etter veltet, sier ikke han "kjæm du" på godt Norsk, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juni 14, 2008 Share Skrevet Juni 14, 2008 de har hatt flaks.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Juni 14, 2008 Share Skrevet Juni 14, 2008 KURWA MAC!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå