GiljeN Posted June 14, 2008 Posted June 14, 2008 hvilken olje skal jeg stappe på min m30b35? sliter litt med at oljen "forsvinner" men finner ingen lekkasje \, noen tips ? >Gilje
Hyggmaister Posted June 14, 2008 Posted June 14, 2008 Da bruker vel bare motoren din olje da. Blir uansett ikke bedre om du bytter oljemerke, men kan jo hende du skulle hatt tykkere suppe? Hva har du nå? Viss du vil garantere en slutt på "oljemysteriet" ditt, så må du nok ut med noen kroner i motoroverhaling, om du da ikke har en uoppdaga lekkasje Sjekke rundt topplokkspakningen?
GiljeN Posted June 14, 2008 Author Posted June 14, 2008 har ikke fått kjekka så mye skal ut å se straks
Bimmerlars Posted June 14, 2008 Posted June 14, 2008 Gamle sprøe ventiltetninger er en normal synder. Hvor langt har motoren gått?
Morty999 Posted June 14, 2008 Posted June 14, 2008 på min gamle m30b35 så bruke jeg 0-30 fra bmw.. tikka ikke noe mindre og var helt god.. syns den smørte motoren godt.. blei aldri svart nesten heller.. jeg kjørte oljen til alle grønne lampene på dashebordet var borte så bytta jeg.. ca 10 000) og jeg missbrukte den hver dag ca.. blei nesten ikke svart engang..
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now