Jump to content

Recommended Posts

Posted

Da bruker vel bare motoren din olje da. Blir uansett ikke bedre om du bytter oljemerke, men kan jo hende du skulle hatt tykkere suppe? Hva har du nå?

Viss du vil garantere en slutt på "oljemysteriet" ditt, så må du nok ut med noen kroner i motoroverhaling, om du da ikke har en uoppdaga lekkasje :P Sjekke rundt topplokkspakningen?

Posted

på min gamle m30b35 så bruke jeg 0-30 fra bmw.. tikka ikke noe mindre og var helt god.. syns den smørte motoren godt.. blei aldri svart nesten heller.. jeg kjørte oljen til alle grønne lampene på dashebordet var borte så bytta jeg.. ca 10 000) og jeg missbrukte den hver dag ca.. blei nesten ikke svart engang.. ;)

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...