GiljeN Skrevet Juni 14, 2008 Skrevet Juni 14, 2008 hvilken olje skal jeg stappe på min m30b35? sliter litt med at oljen "forsvinner" men finner ingen lekkasje \, noen tips ? >Gilje
Hyggmaister Skrevet Juni 14, 2008 Skrevet Juni 14, 2008 Da bruker vel bare motoren din olje da. Blir uansett ikke bedre om du bytter oljemerke, men kan jo hende du skulle hatt tykkere suppe? Hva har du nå? Viss du vil garantere en slutt på "oljemysteriet" ditt, så må du nok ut med noen kroner i motoroverhaling, om du da ikke har en uoppdaga lekkasje Sjekke rundt topplokkspakningen?
GiljeN Skrevet Juni 14, 2008 Forfatter Skrevet Juni 14, 2008 har ikke fått kjekka så mye skal ut å se straks
Bimmerlars Skrevet Juni 14, 2008 Skrevet Juni 14, 2008 Gamle sprøe ventiltetninger er en normal synder. Hvor langt har motoren gått?
Morty999 Skrevet Juni 14, 2008 Skrevet Juni 14, 2008 på min gamle m30b35 så bruke jeg 0-30 fra bmw.. tikka ikke noe mindre og var helt god.. syns den smørte motoren godt.. blei aldri svart nesten heller.. jeg kjørte oljen til alle grønne lampene på dashebordet var borte så bytta jeg.. ca 10 000) og jeg missbrukte den hver dag ca.. blei nesten ikke svart engang..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå