Superbeetle Skrevet Juni 14, 2008 Skrevet Juni 14, 2008 Noen som kunne klart å photoshoppe disse felgene Vertini Hennesey for de som lurte.. på denne bilen
Superbeetle Skrevet Juni 16, 2008 Forfatter Skrevet Juni 16, 2008 helt uaktuelt! hehehe... Jeg klarer aldri å bli fornøyd med felger, selv om jeg vet at etter to uker så blir jeg lei av de elendige kjøreegenskapene med 18" el 19" og går tilbake til M3 felgene.. Noen andre felger enn de som står på bilen som kunne passet da?
Springsteen Skrevet Juni 16, 2008 Skrevet Juni 16, 2008 Et lite forsøk, bare ikkje se så nøye, men får et visst inntrykk.
Superbeetle Skrevet Juni 16, 2008 Forfatter Skrevet Juni 16, 2008 Tror ikke det blir noe poeng i photoshop konkurransen til deg, men det så jo ikke bra ut uansett.. Tror e46 m3 felger hadde sett bedre ut, men de er jo ikke så spennende Noen som vil bytte felger? Lov å prøve seg
Superbeetle Skrevet Juni 16, 2008 Forfatter Skrevet Juni 16, 2008 Ja disse felgene liker jeg Da i 18" og gjerne jeg bør ha noen bremser ? Men slike felger koster vel "nok"...hehe.. Dessuten kan det være at de blir litt åpne for mine sportslige bakbremser.. Liker igrunn de "gamle" acs felgene.. Tror ikke det hadde blitt feil med et sett av disse i 17" eller 18".. Gjerne 8.5*17 med 5-serie innpress? (Tror jeg får det på bak )
knut_olestad Skrevet Juni 16, 2008 Skrevet Juni 16, 2008 Sliter litt med det der jeg og, kjipe trommelbremser og store åpne felger, ser noe tomt ut..
opt Skrevet Juni 17, 2008 Skrevet Juni 17, 2008 Hva med OZ Ultraleggera? Fåes i flere mørke farger og de skal være veldig lette og solide. Finnes hvertfall i 8" & 9". Det skal gå bra både i 17" og 18". Du kan jo kjøpe deg noen brukte m3 bremser da vettu.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå