andybooy Skrevet Juni 14, 2008 Share Skrevet Juni 14, 2008 noen som har link til en side dær de står forklart eller noe slikt? jeg kjøpte meg akkurat en e34 525tds, men han som hadde den før har huket reg reima 1tann feil på kammen, men finner ikke noe merker på hjulet, slik at jeg for stilt den rett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andybooy Skrevet Juni 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2008 ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MPowered Skrevet Juni 14, 2008 Share Skrevet Juni 14, 2008 Ser for meg du må til bmw med et slikt spørsmål. Du kan jo ringe å høre med dem først om det finnes en enkel løsning på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juni 14, 2008 Share Skrevet Juni 14, 2008 Er nok noen her med svaret til det ; ) Tar bare litt tid noen ganger : ) Desverre vet ikke jeg det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andybooy Skrevet Juni 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2008 Er nok noen her med svaret til det ; ) Tar bare litt tid noen ganger : ) Desverre vet ikke jeg det. hehe, pokker, brukerhondboka dekker jo heller ikke diesel så jeg blir så iritert, tenkte liksom få fixa dette idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet Juni 14, 2008 Share Skrevet Juni 14, 2008 Det er nok ikke merker på disse da kam , veiv og dieselpumpe låses med spesialverktøy ved reg reim bytte hos merkeverksted . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andybooy Skrevet Juni 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2008 Det er nok ikke merker på disse da kam , veiv og dieselpumpe låses med spesialverktøy ved reg reim bytte hos merkeverksted . hva fan, hvordan kan jeg da finne ut hva som er rett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juni 14, 2008 Share Skrevet Juni 14, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andybooy Skrevet Juni 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2008 er ikke noe kjede på min? er reim? kansje det er 525td da? lr aner ikke, er vertfall REIM; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sealed Skrevet Juni 14, 2008 Share Skrevet Juni 14, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andybooy Skrevet Juni 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2008 er fortsatt ikke kjede på min. er REIM. men takk for større bilde:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juni 14, 2008 Share Skrevet Juni 14, 2008 Ser slik ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andybooy Skrevet Juni 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2008 Ser slik ut? jepp, men hva fan, bilen er en 92, og står 525 i vognkort, hvorfor står de da 524td hær;o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juni 14, 2008 Share Skrevet Juni 14, 2008 Mistanke om at jeg har lest om bilen din tidligere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andybooy Skrevet Juni 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2008 Mistanke om at jeg har lest om bilen din tidligere å? hvordan det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå