Gå til innhold

Glenn`s E34 touring - Solgt 2010

Share

Anbefalte innlegg

blei jo flotters dette her :D får håpe du blir fornøyd med oppsettet da, og ikke for stivt/lavt. noe jeg tviler på..

og bilen er like ren og pen som vanlig :wink:

Ja ut ifra regn været nå så får jeg vel være fornøyd. Får se om julenissen dukker opp imorgen da ;-). Satser vel på fin vær ihelgen så det blir litt shine før drm treffet søn og neste helg til våler. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 289
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kanskje bytte ut avatar bildet ditt der den en gang var så høy at den krenga. hehe

Ja får først ta noen nye bilder, så får jeg se. Bilde på nåverende avetar var gamle fronten og ulakkerte fanger også :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det der gjorde seg :headbang:

Takk takk :-).

Du må lage deg en tråd på 7`ern du også bmwe38 :wink:

Ikke så mye å vise frem hehe, er et partre 7ere her inne som er penere :)

Må ikke tenke slik. Ikke vær så besjeden, alltid noe som er finere sånn og sånn. Kjekt med egen tråd også da :-).

Grattis Glenn! Gleder meg stort til mange gode bilder imorra 8) .

He he jeg også gleder meg :-).

Ringer deg om jeg blir for grublende eller trenger moralsk støtte, he he ;-).

Håper går sånn passe greit for mye annet skulle gjort også, samt datteren min skal gjerne ha noen timer kvalitets tid imorgen hun også.

Fant ut av taklukka. Batteriet var tomt her om dagen så var bare trykke knappen opp 16-17sek for å resete systemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da har det skjedd litt idag også.

Monterte skinnseter, samt litt bytting pærer etc..

Dessverre var det noe galt med 60% delen av baksete ryggen så trenger en annen. Låsen virket ikke samt virket skjev, kjipt :(.

Slenger ut noen bilder, så dere får se hvordan senken og hvordan setene passet inn :-).

13092008554.jpg

13092008557.jpg

13092008565.jpg

13092008568.jpg

13092008582.jpg

Traff på tidligere arb kollega. Hadde fått på 35 senk foran og bak så fornøyd kar han også idag. :-)

13092008585.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette ble vanvittig bra glenn,må være noe av det flotteste jeg har sett av e34.

blir det kjøring sammen nedover i morgen?

:oops: det var da fælt da :-). Jepp sms sendt ;-)

Utrolig bra Glenn, har jo blitt helt konge den Touringen din nå 8) .

Gikk fint med montering da eller, du har jo ikke ringt :) . Jeg har forresten det gamle stoff bakryggen liggende. Du kan få det hvis det trengs for å fikse problemet med låsen.

Takk igjen Steffan :-)

Ja gikk forholdvis ganske greit. Usikker på om jeg får fikset men du kan jo kikke på det neste helg på Våler. Virker som hele ryggen er skjev. sender deg bilde på pm så kan du se.

nømmen...cool jo:) hva skjer?

Tja ikke så mye annet litt små oppgraderinger av touringen. Kommer du på bimmers treffet i drm kl 16 imorgen eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike, det blei jo bra med skinn. Ska sei du begynne å få skikk på bilen din nå. ;)

Ja begynner ta form. Mye jeg ville gjort ennå selv om det egentlig ikke er nødvendig. Får se, litt lyst på annen bil også :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...