Gå til innhold

Glenn`s E34 touring - Solgt 2010

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 289
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...
utrolig fin bil du har :) bor i åmot men har aldri sett bilen din. hvor i øvre eiker bor du? merker jeg har lyst på bmw igjen om dagen når jeg sitter og leser på bimmers. er ikke helt det samme og kjøre vw :(

Takk for det :D .

Ja bodde tidligere i Åmot (strandgata) men nå i Hokksund. Touring står parkert i Åmot så kjører imellom der når den luftes :-).

Ja du får kjøpe deg et bmw prosjekt som du kan ha ferdig til våren ;-).

Vurdertert selge min om du skulle vært intressert :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

din blir nok litt dyr. skal ikke ta opp lån på bil nå. må selge den bilen jeg har nå før det blir bmw på meg igjen. men er desverre ikke lett og selge bil om dagen :(

Har jeg ikke sagt deg noe pris da ;-), men jepp gir den nok ikke bort selv om den dagen jeg selger den har tapt noen kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva?er bimmern din vinterparkert?og skal du selge den?merkelige saker..sjuern min er alltid sommer parkert..hahaha:p

He he ja vi får flytte sammen så har vi alltid en bimmer på veien :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Lakka kanalene/fangere (phuu.. ble litt jobb dette).

Hadde du av fangere og kanaler da du lakket? Eller lakket du mens de stod på bilen? Vurderer sterkt å gjøre dette selv skjønner du! Blir jo mye penere :)

Gjorde det når det sto på men vil anbefaller deg ta av fangerene da bedre resultatet blir så mye enklere få til (vanskligt få lakka ordentlig når bilen står lavt, samt all maskeringsarbeide). Kanaler får du ikke fjerne så det blir nok få bilen litt opp så du kommer til med lakksprøyte. Litt maskering da men. Husk å prime med plast grunning/primer etter nedpussing fangerne ;-).Dette er egentlig gjort på halv dag med alt egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hjelpen :D Har fått meg aerodynamik frontspoiler, som forhåpentligvis skal på idag, så da blir det jo penest hvis resten av bilen også er lakkert helt ned!

Enig der. Du får slenge ut noen bilder i tråden din når lakken kommer på da ;-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...