Azeton Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 Tror vi skal prøve porta gasspjeld på bilen din..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet April 5, 2009 Forfatter Share Skrevet April 5, 2009 Tror vi skal prøve porta gasspjeld på bilen din..! He he, kansje det gitt. Venter såfall til du har fått av deg de grønne klærne gitt . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet April 6, 2009 Forfatter Share Skrevet April 6, 2009 Da var årets første polering unna gjort . Vært litt skeptisk til at det var for kaldt og ville kladde seg men gikk bra. Ble ingen omfattende polering med glossery, bumbers etc.. så får se imorgen. Sommer skoen må jeg prøve få på iløpet av påsken også. Etter påske får vi se om min gode venn Jonner`n får tid til hjelpe meg med lage nye baklykter. Håper dere liker bilder, he he . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 jøss! kult tak! hehe... ble blank å fin nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 du glemte bilen min glenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet April 6, 2009 Forfatter Share Skrevet April 6, 2009 Takk Mysild Kom med engang Morten så kan vi gjøre et forsøk før sola går ned . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 når du først har fått rytmen på den poleringa, kan du vel like så gjerne ta min også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet April 6, 2009 Forfatter Share Skrevet April 6, 2009 når du først har fått rytmen på den poleringa, kan du vel like så gjerne ta min også! Kom du så fikser du lyktene så tar jeg maskina over en tur . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 deal! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet April 6, 2009 Forfatter Share Skrevet April 6, 2009 Harde forhandlinger Jonner`n he he. Fint vi kan hjelpe hverandre i bmw miljøet uten vi skal blakke hverandre . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Meguiars du bruker å polere med håper jeg? =) Så bra ut nå, men du MÅ få deg noe bedre kamera snart glenn, hehe Gleder meg til å polere min egen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 se her ja, så virkelig blank og fin ut nå glenn, tenker den gjør seg med di klare lampeglassene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet April 6, 2009 Forfatter Share Skrevet April 6, 2009 Takk takk Meguiars du bruker å polere med håper jeg? =) Så bra ut nå, men du MÅ få deg noe bedre kamera snart glenn, hehe Gleder meg til å polere min egen nå! He he nei går i autoglym. Ny stor flaske innkjøpt idag. Har faktisk ikke prøvd Meguiars ennå men usikker på hvordan denne er med maskin? Ja skulle hatt meg kamera egentlig så får prøve sette den på lista over ønsker . se her ja, så virkelig blank og fin ut nå glenn, tenker den gjør seg med di klare lampeglassene. Ja veldig spent på hvordan det ser ut med de baklampene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagen2 Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 tatt bildene i hokksund ved eikersenteret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 tatt bildene i hokksund ved eikersenteret? Jepp, stemmer det. Bygget ved siden av senteret ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå