Ingebrigtsen Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 Faen det er utrolig fin bil Men du.. Jeg skal jo ha senk på min snart.. Vet du hvor det lønner seg å handle det? Tenkte på h&r 45-10 eller noe sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 Faen det er utrolig fin bil Men du.. Jeg skal jo ha senk på min snart.. Vet du hvor det lønner seg å handle det? Tenkte på h&r 45-10 eller noe sånt Tusen takk for det:-). Høres ut som et lurt valg med H&R 45-10. Du kan eventuelt senke litt med nivået bak om du syntes det blir for lite. Be om tilbud hos autotrio og koed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 Touringen tar seg virkelig bra ut nå Glenn! Tror det blir dritfint når du får bygd om baklampene! Når senka du egentlig? kan ikke huske at den var så lav i sommer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 Takk Chris . Det ble gjort august ifjor. H&R 45-10 samt litt senk med nivåreguleringen bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 åja, det så veldig bra ut! ble ikke skamsenking slik som på den blå du kjøpte av magnus! Men du må få kasta på sommerhjula da! de gjør jo halve bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 Oki, så koed fører h&r altså Det som er dritt er at jeg har plugget nivåreg på min da demperne var ødelagte.. Men har planer om å sette det i stand igjen hvis jeg får tak i brukte i god stand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 Gleder meg til å se glenno sin med hvite baklamper, paralell felgene sammen med senken Syns nesten du skulle satt på de org tåkelysa og blinklysene og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 Takk takk Meguiars du bruker å polere med håper jeg? =) Så bra ut nå, men du MÅ få deg noe bedre kamera snart glenn, hehe Gleder meg til å polere min egen nå! He he nei går i autoglym. Ny stor flaske innkjøpt idag. Har faktisk ikke prøvd Meguiars ennå men usikker på hvordan denne er med maskin? Ja skulle hatt meg kamera egentlig så får prøve sette den på lista over ønsker . se her ja, så virkelig blank og fin ut nå glenn, tenker den gjør seg med di klare lampeglassene. jeg brukte mequiers gold class med maskin på min golf, dette fungerte kjempebra det, la på carnuba voks manuelt etterpå, aldri fått så bra resultat noengang Ja veldig spent på hvordan det ser ut med de baklampene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 ups,, var logget inn på jobben med feil person her glenn, he he jeg som skrev innlegget angående maskinpolering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 ups,, var logget inn på jobben med feil person her glenn, he hejeg som skrev innlegget angående maskinpolering He he. Påførte du voksen for hånd eller maskin? Den skal vel helst ligge på noen timer før den taes av også vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 Noen timer?? Det hadde vært kjedelig, hehe. TechWax til Meguiars f.eks skal bare ligge på til den tørker svakt, så kan du dra den av igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 Noen timer?? Det hadde vært kjedelig, hehe. TechWax til Meguiars f.eks skal bare ligge på til den tørker svakt, så kan du dra den av igjen Okej, virker produktene litt forsjellig tydligvis. Hva slags priser er det på Meguiars kontra Autoglym egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 Jeg tror nok de er litt over Autoglym, men lenge siden jeg sjekka priser på AG egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 Oi, detta har kje eg sett før nå. Det blei jo knallbra resultat Glenn... McGuiars og Autoglym ligger vel egentlig ganske nærme hverandre synes eg, men mi meining sjøl om eg selge autoglym sjøl e at McGuiars e lettere og bedre å jobbe med og gir et fantastisk resultat. Blir bra når du får på de hvite blinkersene bak Glenn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 Jo takk Astri . På langt nær ferdig ennå men er litt kjølig og dessuten kom par drypp idag. Tror kansje Meguiars koster noen kr mere men kvaliteten er kansje bedre? Hvordan er Meguiars bruke med maskin (vinkelsliper 6 trinns variant)? Noen photoshoots idag: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=1138775#1138775 Her var nok e39 som var klart fineste syntes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå