helgeb Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 ups,, var logget inn på jobben med feil person her glenn, he hejeg som skrev innlegget angående maskinpolering He he. Påførte du voksen for hånd eller maskin? Den skal vel helst ligge på noen timer før den taes av også vel? la den på med pads for hånd. lå vel ca. 3 timer tenker jeg, brukte maskin av vinkelsliper typen med trinnløs hastighet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet April 9, 2009 Forfatter Share Skrevet April 9, 2009 Ja har jeg fått på sommerskoene og lagt på et lag med autoglym glossery protection. ( jeg får heller ta en tur ut på sommern og prøve produktene til Helge ). Gikk ganske lekende med litt hjelp av maskin til ta av. Mangler bare litt behandling av lister og vurder hive all den jalla modinga av lykter. Begynner bli lei av dugg problemer i blinkerne egentlig. Liker også litt mere profil og smaler dekk, for savner komforten det var fra vinter dekkene. For mye pris å betale for sjønnheten og ligge på skinner. Er vel alderen som kansje begynner melde seg ellers er det et påskudd for nye felger etter lest gs sin felgekatalog, he he . Noen bilder fra idag: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margeir Skrevet April 9, 2009 Share Skrevet April 9, 2009 Digger den fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWe34turbo Skrevet April 9, 2009 Share Skrevet April 9, 2009 Strøken kasse da tøft med v8 fronten og M5 felger =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet April 9, 2009 Forfatter Share Skrevet April 9, 2009 Takk takk . Drøyet en stund før jeg valgte v8 fronten, men angrer ikke i ettertid. Hadde først planer om D58 men etter prøvd m5 felgene så jeg at det passet bra. Nå etter gs kom med årets felgpakker må jeg si det er mye som frister der gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWe34turbo Skrevet April 9, 2009 Share Skrevet April 9, 2009 Synnes rondell D58 felgene er litt oppbrukt Hadde virkelig ikke trodd dette var en 93 model ..... Virker nyere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet April 9, 2009 Forfatter Share Skrevet April 9, 2009 Ja mange som har D58 og det er jo sikker type felg en kan velge. Syntes de D58 ble litt for spray aktig grå iforhold til de jeg har fargemessig og det passet ikke helt. Ellers har jeg vært litt opptatt av blanke blinkere rundt, da jeg syntes de har nyere lock. Men dessverre slitter jeg med litt kondens på blinkerne. Prøve kansje få satt de inn med noe men usikker på hvor, fordi de ser tette ut med pakning etc de gangene jeg har hatt de ute. Vurder faktisk sette på de orginale igjen, men får se når jeg får på plass hvite blinkere bak som skal modes sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWe34turbo Skrevet April 10, 2009 Share Skrevet April 10, 2009 Ikke sett på dem helt org dem er fryktelig stygge ! Brukte lim en gang på mine lykter det funka knall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 10, 2009 Share Skrevet April 10, 2009 Org hvite er vel ikke stygge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet April 10, 2009 Share Skrevet April 10, 2009 Ja mange som har D58 og det er jo sikker type felg en kan velge. Syntes de D58 ble litt for spray aktig grå iforhold til de jeg har fargemessig og det passet ikke helt. Ellers har jeg vært litt opptatt av blanke blinkere rundt, da jeg syntes de har nyere lock. Men dessverre slitter jeg med litt kondens på blinkerne. Prøve kansje få satt de inn med noe men usikker på hvor, fordi de ser tette ut med pakning etc de gangene jeg har hatt de ute. Vurder faktisk sette på de orginale igjen, men får se når jeg får på plass hvite blinkere bak som skal modes sammen. kan hjelpe å borre hull i bunnen av lampene for å motvirke dugg glenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet April 10, 2009 Forfatter Share Skrevet April 10, 2009 Ja det har jeg ikke prøvd Helge. Kan gjøre et forsøk på det. Takker . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWe34turbo Skrevet April 11, 2009 Share Skrevet April 11, 2009 Org hvite er vel ikke stygge! Har da ikke sakt org HVITE heller. Når han sa org tenkte jeg på oransje! Men uansett så blir det vel i orden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe38 Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 Polerer du min også @Glenno Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet April 19, 2009 Forfatter Share Skrevet April 19, 2009 Polerer du min også @Glenno He he , kan iallfall hjelpe deg igang . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet April 19, 2009 Forfatter Share Skrevet April 19, 2009 Tusen takk for hjelpen Jonner`n . (ja vet at bilen er skikkelig møkkete). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå