Gå til innhold

Glenn`s E34 touring - Solgt 2010

Share

Anbefalte innlegg

ups,, var logget inn på jobben med feil person her glenn, he he

jeg som skrev innlegget angående maskinpolering

He he. Påførte du voksen for hånd eller maskin? Den skal vel helst ligge på noen timer før den taes av også vel?

la den på med pads for hånd. lå vel ca. 3 timer tenker jeg, brukte maskin av vinkelsliper typen med trinnløs hastighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 289
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja har jeg fått på sommerskoene og lagt på et lag med autoglym glossery protection. ( jeg får heller ta en tur ut på sommern og prøve produktene til Helge ;-) ). Gikk ganske lekende med litt hjelp av maskin til ta av. Mangler bare litt behandling av lister og vurder hive all den jalla modinga av lykter.

Begynner bli lei av dugg problemer i blinkerne egentlig. Liker også litt mere profil og smaler dekk, for savner komforten det var fra vinter dekkene. For mye pris å betale for sjønnheten og ligge på skinner. Er vel alderen som kansje begynner melde seg ellers er det et påskudd for nye felger etter lest gs sin felgekatalog, he he :-).

Noen bilder fra idag:

0g73uo9tzuzk0zdvny2d.jpg

ee6w7m18zyqknt7bguwz.jpg

r53qq2pc2dcjak7a5z9x.jpg

g72je537j58bfmd3epp6.jpg

yx5cqqitfxdx7m50adzz.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :-). Drøyet en stund før jeg valgte v8 fronten, men angrer ikke i ettertid. Hadde først planer om D58 men etter prøvd m5 felgene så jeg at det passet bra. Nå etter gs kom med årets felgpakker må jeg si det er mye som frister der gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja mange som har D58 og det er jo sikker type felg en kan velge. Syntes de D58 ble litt for spray aktig grå iforhold til de jeg har fargemessig og det passet ikke helt. Ellers har jeg vært litt opptatt av blanke blinkere rundt, da jeg syntes de har nyere lock. Men dessverre slitter jeg med litt kondens på blinkerne. Prøve kansje få satt de inn med noe men usikker på hvor, fordi de ser tette ut med pakning etc de gangene jeg har hatt de ute. Vurder faktisk sette på de orginale igjen, men får se når jeg får på plass hvite blinkere bak som skal modes sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja mange som har D58 og det er jo sikker type felg en kan velge. Syntes de D58 ble litt for spray aktig grå iforhold til de jeg har fargemessig og det passet ikke helt. Ellers har jeg vært litt opptatt av blanke blinkere rundt, da jeg syntes de har nyere lock. Men dessverre slitter jeg med litt kondens på blinkerne. Prøve kansje få satt de inn med noe men usikker på hvor, fordi de ser tette ut med pakning etc de gangene jeg har hatt de ute. Vurder faktisk sette på de orginale igjen, men får se når jeg får på plass hvite blinkere bak som skal modes sammen.

kan hjelpe å borre hull i bunnen av lampene for å motvirke dugg glenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...