helgeb Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 Ja har annet e34 sedan prosjekt tenkte skulle være med på så blir forsatt litt e34 . Syntes bilstein demper foran med H&R er stivt nok men på bane kunne jeg tenkt enda meg enda stivere. Mulig krengestag hadde vært tingen? Ellers er jeg blitt ganske fornøyd med høyden. Noe lavere hadde skapt problemer på noen av veiene jeg kjører på innemellom (gater i oslo og slikt, he he). hva slags motor blir det i prosjektet da ?? trimmet m50? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2009 Ja har annet e34 sedan prosjekt tenkte skulle være med på så blir forsatt litt e34 . Syntes bilstein demper foran med H&R er stivt nok men på bane kunne jeg tenkt enda meg enda stivere. Mulig krengestag hadde vært tingen? Ellers er jeg blitt ganske fornøyd med høyden. Noe lavere hadde skapt problemer på noen av veiene jeg kjører på innemellom (gater i oslo og slikt, he he). hva slags motor blir det i prosjektet da ?? trimmet m50? Vi får se, diskuterer litt fram og tilbake men utgangspunktet er m50 ja, uten hjerne he he . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Ja, glenn, er du klar for Våler iår da? Klør i gassfoten her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet August 16, 2009 Forfatter Share Skrevet August 16, 2009 Ja, glenn, er du klar for Våler iår da? Klør i gassfoten her Kosmetisk er jeg ikke klar men teknisk er alt slik det skal. Skulle vel egentlig hatt noen r-dekk på men det går. Hotel rom er booket så må vel si meg klar Thomas . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Kosmetisk, er det lakken du mener? Er vel bra den lakken din? R-dekk er for jenter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet August 17, 2009 Forfatter Share Skrevet August 17, 2009 Kosmetisk, er det lakken du mener? Er vel bra den lakken din?R-dekk er for jenter Ja litt overflate rust nedkant/hjørne av dører, omlakkeringa av kanaler/fangere. Men hatt hverken tid, sted eller ork i sommer. Regner det er ikke R-dekk spesielt akurat . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Januar 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2010 Noen bilder fra 2009. Starten vinteren 2009 var noe hektisk teknisk sett så takk til alle bmw venner som hjalp til. Cruise ei vinter kveld i Drammens gater. (Kristian, Morrty999 og meg). Bmwccn øst avd vinter treff G.raceway (touringen fungerte 100% etter noe teknisk oppgarderinger ). Påske bilder Kristian og jeg. Snart sommer sko på. Bmwccn øst avd G.raceway autoslalom. Kjempe hyggelig oppmøte både kjøremessig og sosialt. Mye gromt sommern 2009 å se. Bilder fra parkering i Hokksund. Par bilder fra eget photshots med mobil. Bilde fra tur over fjellet fra telemark til rogaland. Hadde en koselig tur alene iforbindlelse med jobb i bryne. Kunne tatt fly men ble kos med touring over fjellet. Våler bmwccn. Kjempe fornøyd totalt sett denne helgen. Fin tur med kollone, touringen fungerte perfekt og jeg slappet godt av iår på banen. Hotellet med resten av bmwccn gjengen var morsomt som alltid. Bmwccn øst avd høsttreff. Utrolig uheldig med været men utrolig godt oppmøte tross alt. Arrangemente ble endel redusert men utrolig hyggelig gjeng i bmw miljøet som tåler litt dårlig vær tross alt. Bmwccn øst G.Raceway høsten. Dagen etter høst treffet var det solskinn og et kjempe fin avlutsning på sommeren. Vinter sko på før den ble kjørt ned i varm garasje i høst. 2010 kan bli spennende. Kansje blir touringen solgt, kansje blir den fikset mere opp eller bare brukt som pendler bil .Tiden vil vise . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 16, 2010 Share Skrevet Januar 16, 2010 Mye fine bilder ja. Hvorfor satte du på vinterdekk når den skulle lagres? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Januar 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2010 Takk. Mimret litt når jeg kikket på bilder fra 2009. Vinterdekk p.g.a reserve (nødtillfelle) for patmann blå skulle streike av en eller annen grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 16, 2010 Share Skrevet Januar 16, 2010 Greit å ha backup ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 16, 2010 Share Skrevet Januar 16, 2010 Fin fin bil! Ser at du har fått til de små tingene som gjør at bilen blir "kul" Ihvertfall har lyst på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Januar 16, 2010 Share Skrevet Januar 16, 2010 Nå må du høre på meg og bruke touringen Glenn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Januar 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2010 Takk for det Azeton. Det er enda litt som kan gjøres, det er det vel alltids egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Januar 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2010 Nå må du høre på meg og bruke touringen Glenn! He he ja det frista litt før ikveld når du ville kjøre meg bort for hente den, innrømme det Men har ikke helt hjertelag i dette værste salt været. Får se neste mnd om jeg lufter den en tur på neste autoslalom i feb. Digg den 323 din ikveld. Deilig kjenne det power av bakhjulstrekk . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Januar 16, 2010 Share Skrevet Januar 16, 2010 Kan hente den i morgen tidlig da vet da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå