Gå til innhold

Glenn`s E34 touring - Solgt 2010

Share

Anbefalte innlegg

Ja har annet e34 sedan prosjekt tenkte skulle være med på så blir forsatt litt e34 ;-).

Syntes bilstein demper foran med H&R er stivt nok men på bane kunne jeg tenkt enda meg enda stivere. Mulig krengestag hadde vært tingen? Ellers er jeg blitt ganske fornøyd med høyden. Noe lavere hadde skapt problemer på noen av veiene jeg kjører på innemellom (gater i oslo og slikt, he he).

hva slags motor blir det i prosjektet da ?? trimmet m50? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 289
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja har annet e34 sedan prosjekt tenkte skulle være med på så blir forsatt litt e34 ;-).

Syntes bilstein demper foran med H&R er stivt nok men på bane kunne jeg tenkt enda meg enda stivere. Mulig krengestag hadde vært tingen? Ellers er jeg blitt ganske fornøyd med høyden. Noe lavere hadde skapt problemer på noen av veiene jeg kjører på innemellom (gater i oslo og slikt, he he).

hva slags motor blir det i prosjektet da ?? trimmet m50? :D

Vi får se, diskuterer litt fram og tilbake men utgangspunktet er m50 ja, uten hjerne he he ;-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Ja, glenn, er du klar for Våler iår da? Klør i gassfoten her ;)
Kosmetisk er jeg ikke klar men teknisk er alt slik det skal. Skulle vel egentlig hatt noen r-dekk på men det går. Hotel rom er booket så må vel si meg klar Thomas :-).
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosmetisk, er det lakken du mener? Er vel bra den lakken din?

R-dekk er for jenter ;)

Ja litt overflate rust nedkant/hjørne av dører, omlakkeringa av kanaler/fangere. Men hatt hverken tid, sted eller ork i sommer.

Regner det er ikke R-dekk spesielt akurat :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...

Noen bilder fra 2009.

Starten vinteren 2009 var noe hektisk teknisk sett så takk til alle bmw venner som hjalp til.

Cruise ei vinter kveld i Drammens gater. (Kristian, Morrty999 og meg).

czjjeminx5skj2udweur.jpg

vyrv1rjgsrup25qgdigx.jpg

Bmwccn øst avd vinter treff G.raceway (touringen fungerte 100% etter noe teknisk oppgarderinger ;-) ).

ni6z6exs1ifnzf6vksha.jpg

bqfpidtref4064b5x0vt.jpg

Påske bilder Kristian og jeg. Snart sommer sko på.

ejzlg38yoitgkgbw5kwu.jpg

tqotmjy6u05we76wfx86.jpg

Bmwccn øst avd G.raceway autoslalom. Kjempe hyggelig oppmøte både kjøremessig og sosialt. Mye gromt sommern 2009 å se.

t92flbqqvgr77h0bdqtz.jpg

oht0pa2asayom1e5887f.jpg

joo2wbyilpb4kz6wgg8u.jpg

a9t1caq20urbn7kwye8x.jpg

Bilder fra parkering i Hokksund. Par bilder fra eget photshots med mobil.

vscmlisq8qz6t12mnklo.jpg

xva87kizo0h11ufm7jdz.jpg

nf7akgcq8lla6i7b1ssy.jpg

Bilde fra tur over fjellet fra telemark til rogaland. Hadde en koselig tur alene iforbindlelse med jobb i bryne. Kunne tatt fly men ble kos med touring over fjellet.

v8exoecda78jma0mwd31.jpg

Våler bmwccn. Kjempe fornøyd totalt sett denne helgen. Fin tur med kollone, touringen fungerte perfekt og jeg slappet godt av iår på banen. Hotellet med resten av bmwccn gjengen var morsomt som alltid.

3r0r4r23cjiguzi35fos.jpg

mwlbox9un89cc2cdtwdn.jpg

5vqoahs6zzcu1ieeqmgs.jpg

yckeb9chylilq8k3xi03.jpg

jy8o8hvnxjeh7nax4ixc.jpg

gygpuvmuqfm62tepanfw.jpg

Bmwccn øst avd høsttreff. Utrolig uheldig med været men utrolig godt oppmøte tross alt. Arrangemente ble endel redusert men utrolig hyggelig gjeng i bmw miljøet som tåler litt dårlig vær tross alt.

aklnbrlgc8ouxy6qq6j3.jpg

pbc5jdc6rtpddxbcj3ni.jpg

Bmwccn øst G.Raceway høsten. Dagen etter høst treffet var det solskinn og et kjempe fin avlutsning på sommeren.

17v6ytvc3r6uif63t67u.jpg

7ooxsc31s5hb5ez0wyg6.jpg

Vinter sko på før den ble kjørt ned i varm garasje i høst.

r63snfi7lno3jzv9kbrt.jpg

enqpi96q2ug3zmlz1dus.jpg

2010 kan bli spennende. Kansje blir touringen solgt, kansje blir den fikset mere opp eller bare brukt som pendler bil :-).Tiden vil vise ;-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du høre på meg og bruke touringen Glenn!
He he ja det frista litt før ikveld når du ville kjøre meg bort for hente den, innrømme det :? Men har ikke helt hjertelag i dette værste salt været. Får se neste mnd om jeg lufter den en tur på neste autoslalom i feb.

Digg den 323 din ikveld. Deilig kjenne det power av bakhjulstrekk :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...