Steffan C Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Syns du snakka om her om dagen at du skulle handle et vrak. Men denne ser jo bare finfin ut . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 må være en lettelse å ha en vinterbil i tillegg nå som touringen er blitt såpass bra og påkostet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 grattis med ekstra tralle glennis! så jo bra ut denna! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 hehe, var kjekt minimeet vi hadde også hadde jeg "blingbling" felga på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet August 31, 2008 Forfatter Share Skrevet August 31, 2008 Jo takk og må si jeg er litt roligere nå ja selv om det koster litt med ekstra bil. Ja som sagt tidligere sjønte jeg hvor bra touringen faktisk er blitt etter kjørt hjem den nye. Ingen dårlig bil sånn sett men blitt 2 forsjellige klasser. Ja var skikkelig artig tur i Drøbak faktisk. Mange årsiden kjørte der sist så du verden for en perle. Sjønte lite en stund når dere alle heiv dere på tutten i sentrum der, he he .Syk rå den gamle 633 som var innom bmw Marianne var. Helt orginal og strøken samt at den hadde så vidt rulla over 100 000km. Dessverre tok jeg ingen bilder der. Da håper jeg hjelpen er rett rundt hjørnet ellers får ta sjansen begynne snart på senken på touringen. Noen bilder av vinter bilen idag etter vaska den litt da . Bedre bilder her og på min hjemmeside bmw album her. Send meg mob nr på pm da "e-39" om du og fruen skal slenge med på felleskjøring på treff . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 hehe, e jo kje mye forranding du har gjort på hjemmesida di da, Glenn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet August 31, 2008 Forfatter Share Skrevet August 31, 2008 Ikke? Faktisk tatt noen timer og gjøre om bilde størrelsen slik at det blir likt format når du titter. (var ikke det før). Ellers så har jeg skillet av bilde og annet med at bilde albumet har fått egen side. Men tenkte oppdatere og legge til flere linker når vinteren nærmer seg . Skal vi kjøre om kapp nå da eller så stiller vi likt, he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 5, 2008 Forfatter Share Skrevet September 5, 2008 Da er touringen vært til senk siden tirsdag og selvsagt dukker noe opp. Måtte kjøpe noen deler til frontedemperene men hentet de idag. Gjenstår se om delene passer og om hvordan det går videre. Så nye vinter plogen (tysker stucket) har blitt benyttet siste dager. Gidder ikke sitte i eller kjøre møkkete bil uansett så fikk seg en vask utv og innv, polering (kjapt) og la på litt bodybehandling på kanaler før vinteren . Nå er jeg spent hva skjeer videre med senken egentlig. Pleier som regel ikke være helt enkelt selv med planlegging. Men noen bilder av stucket da . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 Gleder meg stort til å se Touringen senket Glenn, er liksom bare det som mangler . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 5, 2008 Forfatter Share Skrevet September 5, 2008 Gleder meg stort til å se Touringen senket Glenn, er liksom bare det som mangler . Jo på sett å vis er det det. Nesten litt vemodig ut ifra planer jeg har satt på denne bilen . Men får konsentrere meg nå om gjøre ferdig senken så får jeg se hvordan følelsene spiller inn etter det . Men rastløs nå på gå vente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 Er sedanen senket eller org? Den er jo MYE lavere enn touringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 5, 2008 Forfatter Share Skrevet September 5, 2008 Er sedanen senket eller org? Den er jo MYE lavere enn touringen Den er senket. Mye foran iallfall når du ser side profilen. Alt skrevet inn i vognkortet . Grise senket føler jeg selvom jeg ennå ikke har skrubbet noen fartsdumpere etc.. ennå. Står vel på 15" hjul nå så med 18" kunne vært artig prøvd . Stupper noe grådig foran syntes jeg men får vel det samme på touringen også. Får samme senk som Jonnern (45 10H&R med bilsteindempere). På Steffans gml bil virket det ikke sånn ,kansje fordi han hadde orginal dempere? Edit: Dr_S Du hadde innlegg i min tråd nr 100:-). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 Edit: Dr_S Du hadde innlegg i min tråd nr 100:-). Tråd nr 100? Hvor ser man det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 6, 2008 Forfatter Share Skrevet September 6, 2008 Edit: Dr_S Du hadde innlegg i min tråd nr 100:-). Tråd nr 100? Hvor ser man det? Om du står på "hovedsideforum" "katogori" du befinner deg så ser du antall innlegg, visninger etc.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 Øy, kjøp dette skinninteriøret . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå