tessa888 Posted June 15, 2008 Posted June 15, 2008 Må selge bilen min pga kjøp av stasjonsvogn: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=13826064
Remi320d Posted June 15, 2008 Posted June 15, 2008 hvis du skal ha stasjonsvogn, inntr i 320 diesel 2001 modell?
tessa888 Posted June 15, 2008 Author Posted June 15, 2008 Har en på hånd så må få solgt min så fort som mulig
tessa888 Posted June 17, 2008 Author Posted June 17, 2008 Da var den solgt La den ut på søndag og ble solgt i går
Recommended Posts