prixmyo Skrevet Juni 15, 2008 Share Skrevet Juni 15, 2008 Nei ingen Rieger dette gitt.. http://cgi.ebay.de/325-BMW-Cabrio-umbau ... otohosting Sikkert folk som har lest dette, men for av dere som ikke har sett bilen så deler jeg den med dere her. eDit* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juni 15, 2008 Share Skrevet Juni 15, 2008 Fytti H"¤#¤%&... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 15, 2008 Share Skrevet Juni 15, 2008 Setene var greie da, selv om JEG kanskje ikke akkurat ville ha trukket dem opp igjen i den fargekombinasjonen der, når den er svart utvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Juni 15, 2008 Share Skrevet Juni 15, 2008 og alle dere som har mobbet polkagrisen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juni 15, 2008 Share Skrevet Juni 15, 2008 og alle dere som har mobbet polkagrisen min Det har vi vel ikke!! Haha, den bilen var meget lite pen.. Tøffe felger da. De fylte heeelt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Juni 15, 2008 Share Skrevet Juni 15, 2008 typisk slike biler, bredda som bare juling, uten å skifte felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prixmyo Skrevet Juni 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2008 typisk slike biler, bredda som bare juling, uten å skifte felger! Brukte vel det han hadde i lommeboken på plastikk og interiør da kanskje Er jo faen meg værre enn pappstyling dette! eDit* Leif var innom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå