prixmyo Posted June 15, 2008 Posted June 15, 2008 Nei ingen Rieger dette gitt.. http://cgi.ebay.de/325-BMW-Cabrio-umbau ... otohosting Sikkert folk som har lest dette, men for av dere som ikke har sett bilen så deler jeg den med dere her. eDit*
Torek Posted June 15, 2008 Posted June 15, 2008 Setene var greie da, selv om JEG kanskje ikke akkurat ville ha trukket dem opp igjen i den fargekombinasjonen der, når den er svart utvendig.
Spiritus Sancti Posted June 15, 2008 Posted June 15, 2008 og alle dere som har mobbet polkagrisen min Det har vi vel ikke!! Haha, den bilen var meget lite pen.. Tøffe felger da. De fylte heeelt ut
maurtin Posted June 15, 2008 Posted June 15, 2008 typisk slike biler, bredda som bare juling, uten å skifte felger!
prixmyo Posted June 15, 2008 Author Posted June 15, 2008 typisk slike biler, bredda som bare juling, uten å skifte felger! Brukte vel det han hadde i lommeboken på plastikk og interiør da kanskje Er jo faen meg værre enn pappstyling dette! eDit* Leif var innom.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now