Kobar Posted June 15, 2008 Posted June 15, 2008 hvordan? helst forklaring på norsk med masse bilder, eller til nødens på englandsk...
vetu03 Posted June 15, 2008 Posted June 15, 2008 Montere i en som det har suttet i fra før av? Eller i en det ikke har vært takluke i det hele tatt?!
Kobar Posted June 15, 2008 Author Posted June 15, 2008 blir bare å sette i selve luka i en bil som har hatt takluke fra fødsel! forrige eier har tatt ut luka for lakkering, og ikke satt den på plass ijen.. jeg har aldri gjort slik, før, og kunne trengt en veiledning på hvordan det gjøres før jeg setter igang. forrige eier måtte lakke luka pga den ble skrapet opp nr han åpnet den
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now