BMWPower Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 Kanskje du skal få deg en streamer:"MILF HUNTER" haha.. Det får min stemme o Hahaha Ja det hadde sikkert slått an Kult at alle likte fargen da Jeg selv digger den Skal tenke på de felgene, men akkuratt nå er jeg rimelig blakk Men det sto ingenting om pris ? Pris blir vi alltid enige om Kanskje du har noe kjekkt å bytte i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Juni 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2008 Hmm...bytte ja! Har org motoren til bilen da men jeg skulle kanskje hatt den stående (just in case ) Ellers tror jeg ikke jeg har noe kult liggende. Men jeg har vertfall ikke råd til å kjøpe felger før både skattepengene og neste lønn er på konto Men ikke få opp forhåpningene for jeg vet ikke om jeg bryr meg med å bytte i det hele. Men du får sende meg ett knalltilbud så ser vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 Hmm...bytte ja! Har org motoren til bilen da men jeg skulle kanskje hatt den stående (just in case ) Ellers tror jeg ikke jeg har noe kult liggende. Men jeg har vertfall ikke råd til å kjøpe felger før både skattepengene og neste lønn er på konto Men ikke få opp forhåpningene for jeg vet ikke om jeg bryr meg med å bytte i det hele. Men du får sende meg ett knalltilbud så ser vi Org. motoren trenger jeg ikke, ryker motoren min må jeg ha meg ny M5 motor Ïngen forhåpninger, felgene blir nok solgt uansett. Tenkte bare de hadde vært pene på bilen din Må gi et pip hvis du er i Bergen eller Haugesund, kunne tenkt meg å sett bilen igjen Får de nye felgene til M5`en min idag, gleder meg som en unge på julaften Håper bare de passer på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Juni 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2008 Du trenger ikke vær redd for ikke å få se bilen viss du bor i bergen,jeg flytter opp igjen der i juli/aug så da treffes vi nok på ett treff e.l før eller senere Må bare finne ut av denne ristinga i mellomakslingen så skal jeg nok ha meg en tur til bergen! Bare drit at jeg er på jobb i 2uker til Hva felger har du kjøpt da? Rekner med det kommer bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 23, 2008 Share Skrevet Juni 23, 2008 Du trenger ikke vær redd for ikke å få se bilen viss du bor i bergen,jeg flytter opp igjen der i juli/aug så da treffes vi nok på ett treff e.l før eller senere Må bare finne ut av denne ristinga i mellomakslingen så skal jeg nok ha meg en tur til bergen! Bare drit at jeg er på jobb i 2uker til Hva felger har du kjøpt da? Rekner med det kommer bilde Kult, gleder meg til å se den igjen Ubalanse i mellomakslingen? hmm.. Kjøpt meg noen Schmidt felger, tenkte jeg skulle legge ut noen bilder nå Her er et bilde av bilen når jeg hadde den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.T Skrevet Juni 23, 2008 Share Skrevet Juni 23, 2008 Har vel egentlig ikke fått gratulert deg skikkelig me bilkjøp enda Øystein Var nede å kikket litt på den i går, selv om jeg har hatt ex antall timer på denne bilen Har du funne ut noe mer angående mellomakslingen da?? Tenkte jeg kunne bidra med noen bilder jeg har tatt Dette er riktig nok før S38 motoren ble montert, og de sorte De lyktene. Angående dette Milf pratet, så blir det vel noe i denne dur når du skal til å skru på akslingen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2008 Du trenger ikke vær redd for ikke å få se bilen viss du bor i bergen,jeg flytter opp igjen der i juli/aug så da treffes vi nok på ett treff e.l før eller senere Må bare finne ut av denne ristinga i mellomakslingen så skal jeg nok ha meg en tur til bergen! Bare drit at jeg er på jobb i 2uker til Hva felger har du kjøpt da? Rekner med det kommer bilde Kult, gleder meg til å se den igjen Ubalanse i mellomakslingen? hmm.. Kjøpt meg noen Schmidt felger, tenkte jeg skulle legge ut noen bilder nå Her er et bilde av bilen når jeg hadde den Nja,jeg vet ikke helt hva som er gale! Jeg vet opphengslageret er ødlagt så jeg har bestilt ny hardykoling og nytt lager så håper jeg det ordner seg! Har ikke hatt tid å demontert enda! Men men.. Ja, husker godt når bilen kom til Halsnøy,var fine de felgene der også! Du får si fra når du skalle selge de nye felgene dine De var RÅÅ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 24, 2008 Share Skrevet Juni 24, 2008 De blir ikke solgt med d første, men BBS RX er jo et godt alternativ *hint hint* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2008 Har vel egentlig ikke fått gratulert deg skikkelig me bilkjøp enda Øystein Var nede å kikket litt på den i går, selv om jeg har hatt ex antall timer på denne bilen Har du funne ut noe mer angående mellomakslingen da??Angående dette Milf pratet, så blir det vel noe i denne dur når du skal til å skru på akslingen da Haha Er det bøgen du hinter til under der eller Jo takk for det Kai! Gleder meg til du er ferdig med studentlivet slik at vi kan reise til tyskland å hente bil Har ikke funnet ut noe om ristinga enda men går på fri på tirsdag så da kan jeg begynne demontering osv.. Bare ikke håpe det er det krysset bak med diffen for det har jeg ikke bestillt! Kanskje jeg trenger litt spesialhjelp når jeg kommer hjem,betaling i øl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå