GiljeN Skrevet Juni 15, 2008 Share Skrevet Juni 15, 2008 hei lurer litt på om jeg skal ha turbo eller kompressor:S motoren er en m30b35 e34 535. noen inspill om effekt og andre fordeler ulemper ? alt er til hjelp gjerne en tråd eller to om andre som har satt turbo / kompressor i en slikt motor hvor kan jeg få tak i greie turbo/kompressor kit ? Mvh Gilje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Juni 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2008 bumpi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juni 15, 2008 Share Skrevet Juni 15, 2008 Turbo er er billig i forhold til presse. Presse er enkelt og montere i forhold til turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanH Skrevet Juni 15, 2008 Share Skrevet Juni 15, 2008 Kor mange hester vil du ha da? Den motoren der kan du jo skremma langt opp uten turbo. Er ikke det samme motoren så står i E24 635? Der bruke de jaffal turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Juni 15, 2008 Share Skrevet Juni 15, 2008 Gå inn på pure-pf.com og søk inne på forumet der, på prosjekt.. der er det maaaaaaaange som bygger slike turbomotorer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Juni 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2008 Kor mange hester vil du ha da? Den motoren der kan du jo skremma langt opp uten turbo. Er ikke det samme motoren så står i E24 635? Der bruke de jaffal turbo tenker på rundt en 400 er det noe jeg kan gjøre uten om å montere turbo/kompressor ? får å få "litt" ekstra Gilje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Juni 15, 2008 Share Skrevet Juni 15, 2008 Jeg har en kompressor som er beregnet fra 3.5 til 5.0 liters motor. Eaton MP90. Pressa har rullet ca 2000-3000km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Juni 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2008 Jeg har en kompressor som er beregnet fra 3.5 til 5.0 liters motor.Eaton MP90. Pressa har rullet ca 2000-3000km. Hva kan jeg få ut av den ? hvor mye skal du ha ? og hva mer trenger jeg ?:S Gilje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanH Skrevet Juni 16, 2008 Share Skrevet Juni 16, 2008 Kor mange hester vil du ha da? Den motoren der kan du jo skremma langt opp uten turbo. Er ikke det samme motoren så står i E24 635? Der bruke de jaffal turbo tenker på rundt en 400 er det noe jeg kan gjøre uten om å montere turbo/kompressor ? får å få "litt" ekstra Gilje Disse motorene ble i sin tid trimmet tl nesten 400hk uten turbo på raceoppsett. Var en til salgs på BMWCCN.no gruppe N bil med ca 400 hk. anne bil, men samme motor. http://www.conceptcarz.com/vehicle/z966 ... fault.aspx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plumbo79 Skrevet Juni 16, 2008 Share Skrevet Juni 16, 2008 Hvis du skal ha så mye ut av denne motoren så er det bedre med turbo, du skal gjøre veldig mye for å få ut 180 ekstra sugehester. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Juni 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2008 tja får å si d sånt så hadde jeg vert meget fornøyd med 270-300 og viss det ikke er så mye som skal til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juni 16, 2008 Share Skrevet Juni 16, 2008 Hvilken bil skal den i? A-dekk leverer jo turbosett, hiv deg på telefonen NÅ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Juni 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2008 er stygt redd får å blåse alt me turbo:s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juni 16, 2008 Share Skrevet Juni 16, 2008 Bunnpartiet er jo sterkt som en bjønn, og med ei skikkelig toppakning og ikke overdrevet mye ladetrykk så går det så det suser Uansett, det skader ikke ringe for et tilbud samt litt info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juni 16, 2008 Share Skrevet Juni 16, 2008 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=83649 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå