_Mayhem_ Skrevet Juni 15, 2008 Share Skrevet Juni 15, 2008 Hei Har nå holdt på en stund med en 91 mod e36 320. Denne har fått en litt oppskremt turbomotor og ny lakk. Felger er også bestemt. Det som gjøres/er gjort med bilen er: (X): gjort ( ): skal gjøres Nye felger (X) Ny lakk (Venter på og få igjen bilen....) Ny eksosmanifold ( ) Ny turbo (X) Ny bakfanger ( ) Nytt interiør ( ) Bur ( ) Bilen for M3fanger foran og m3 leppe bak på orginalfanger. M3 sideskjørt er også handlet inn. Bilen går nå med et Morristech Interceptor sprut i tillegg til org. hjerne. dette ser ut som det fungerer meget bra sammen. Motorn har fått seg ny toppakning fra MLS og 12-9 Umbrakobolter, da det viste seg at ARP-boltene ikke var lange nok..??? (noen som har vært borti dette, er en 3.5mm pakning.) Går bare å venter på å få igjen bilen fra lakk, da det tydeligvis tar sin tid.... Skal innom lakkerern i morgen, og kan da knipse noen bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Mayhem_ Skrevet September 7, 2008 Forfatter Share Skrevet September 7, 2008 det har gått litt tregt med bilder av prossessen, men har endelig fått lagt over noen nå.. Bilen endelig i boksen.. Fått litt farge inni.. Bilen hjemme i sin midlertidige garasje.. Omsider fått satt sammen litt: Felgene som skal på bilen: Også et lite bilde som ikke har noe med min bil og gjøre, men etter en brann i motor-rommet på en kamerats 700hk 5serie-monster: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Mayhem_ Skrevet September 8, 2008 Forfatter Share Skrevet September 8, 2008 noen som vet hvor jeg får kjøpt utstyr for og ta en komptest? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 noen som vet hvor jeg får kjøpt utstyr for og ta en komptest? Mener de selger kompresjonstester på Biltema. Kvaliteten vet jeg ingenting om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Mayhem_ Skrevet September 8, 2008 Forfatter Share Skrevet September 8, 2008 okei:) får ta meg en tur til trondheim da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Mayhem_ Skrevet September 9, 2008 Forfatter Share Skrevet September 9, 2008 lurer på 1 ting.... noen sier det ikke går å kjøre med en btr som øker 1:1 med turbotrykket når man skal mappe... stemmer dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Mayhem_ Skrevet September 11, 2008 Forfatter Share Skrevet September 11, 2008 bump... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moni-bmw-power Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 sorry OT.. Men skal aldri klage over at jeg har liten garage igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Mayhem_ Skrevet November 27, 2008 Forfatter Share Skrevet November 27, 2008 Hehe, nei.. mellomlagra bilen i garasjen til fadern.. men nå står den varmt og trygt i verkstedet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Mayhem_ Skrevet April 19, 2009 Forfatter Share Skrevet April 19, 2009 Turbodeler til m50 selges. Har det meste. 3stk turboer 1 turbo-manifold 2 stk intercoolere En del silikonslanger, bend, overganger osv. 2 stk BTR SMT-8 sprut 1 stk AF-instrument 1 stk turbotrykksmåler 1 stk oljetemp måler 1 stk oljetrykksmåler 1 stk mls 3.5mm toppakning til 2.0 evt en del mer, bare spør:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå