oyvind_1989 Posted June 16, 2008 Posted June 16, 2008 Fin ulakert front fanger selges. En utrolig liten skade helt nede på undersiden av fangeren ca 3cm sprekk som er ubetydelig. Fangeren fremstår som så og si ny . Er laget til noen fester på fangenren, har aldri montert fangeren på min bil selv, men forgje eier monterte, så festene skal passe. Fangeren befinner seg ca 30min fra Bergen sentrum (Os). Hentes helst, men om kjøper fikser med frakt og forhåndsbetaler er det ok. Selges til det høyeste budet. (Reiser til syden 23. så bør helst betales/hentes... før 23.)
oyvind_1989 Posted June 16, 2008 Author Posted June 16, 2008 begynner med 500 jeg Den er grei Notert..
NeonMuffler Posted June 17, 2008 Posted June 17, 2008 det er en Seidl fanger. jeg er den første eieren som lagde festene til den:) hehe
oyvind_1989 Posted June 17, 2008 Author Posted June 17, 2008 bør vere plass til en intercooler + rør bak den der? Ja det reiner jeg med, er ganske bra plass ser det ut som... erik2k3k den er notert.. .
NeonMuffler Posted June 18, 2008 Posted June 18, 2008 er god plass bak den ja. husk at den kun går på facelift festene da
erik2k3k Posted June 19, 2008 Posted June 19, 2008 1000,- kr hvis du sender den i morgen (du betaler frakt)
erik2k3k Posted June 19, 2008 Posted June 19, 2008 trekker tilbake budet mitt pga jeg har pre-facelift :/
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now