JayDawgKL Posted June 16, 2008 Posted June 16, 2008 Ganske bra stand, litt slitasje. ikke nedfellbart helt interiør med dørsider Ring på 41447361
JayDawgKL Posted June 16, 2008 Author Posted June 16, 2008 jeg holder til på kløfta, men bilen står i nannestad. skal se om jeg får årna bilder snart. vil ha 4000
ingard Posted July 14, 2008 Posted July 14, 2008 Bajs, hadde kjøpt dette i dag.. Hva blir frakta på da?
JayDawgKL Posted July 14, 2008 Author Posted July 14, 2008 hmm. veit ikke, har aldri sendt noe av størrelse før.
Ingebrigtsen Posted July 14, 2008 Posted July 14, 2008 Ohlala nå blei jeg keen må tenke litt på dette
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now