bimmelim Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 Hei Scampi. En slik fin bil har jeg lyst på og. Missunnelig jeg. Ja. Lekker farge på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 dæven trodde ikke du var her også! hehe, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Juni 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2009 Hehe, du visste jo jeg var her ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 hmm, ikke som jeg veit hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Juni 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2009 Hehe, dette er dårlig Morty ;D Men når jeg først er her kan jeg jo slenge inn de få oppdateringene som har skjedd... Har byttet girbelg, så nå er den hullfri og fin. Har også byttet fra familiebilrattet til tre-eiket sportsratt. Rattet ble plukket ut av min fars Z3 når den ble hentet splitte rny hos BMW i Moss, og har ligget i plast siden 1997...rattet er dermed totalt ubrukt Utover det er det kromringer og litt lyspærer på vei. Ny front og grillramme skal også lakkes så fort jeg rekker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 27, 2009 Share Skrevet Juni 27, 2009 Litt lite bilder her synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Juni 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2009 Litt lite bilder her synes jeg Hehe, så lenge fronten er knekt venter jeg gitt ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet September 1, 2009 Forfatter Share Skrevet September 1, 2009 Endelig fått lakkert litt... Grillramma er også lakkert, men ble ikke med på bildet. Regner med å få byttet i løpet av noen dager, det er altfor få timer i døgnet. Utover dette har Bayerbabyen fått ny Castrol på motoren. Det er nok rent mentalt, men det virker faktisk som om motoren går bedre og penere...me like. Så forøvrig denne på Kiwi Tigerplassen i Moss: Noen på forumet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Oi, der var det flere ting som minnet om min bil...klistremerket i bakruta f.eks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Perfekte felger, på en flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet September 2, 2009 Forfatter Share Skrevet September 2, 2009 Oi, der var det flere ting som minnet om min bil...klistremerket i bakruta f.eks Ja, jeg la merke til det...har ikke satt på mitt merke ennå, men det blir nok der... ;D Perfekte felger, på en flott bil Min eller den svarte? ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet September 9, 2009 Forfatter Share Skrevet September 9, 2009 Det er lenge siden det var såpass kaldt her nede i Østfold i september, så det var visst på tide å handle ny tempsensor It's all good now Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Venum Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Hei, har akkurat gått til innkjøp av lik bimmer:) Samoablå 318i touring, dog heilt standard original, med gråsvart stoffint, kjedelige 15toms felger, og ikkje noko digitalt klima eller sånt. Men den har kun gått 116000km og meget tight og fin, alt fungerer 100% fra lys i displayer til el soltak og vinduer osv Kjøpt frå forhandler med 3mnd garanti, nye bremser, full service tatt og euok i 2 år. KONGE å endelig ha e36! Mine planer er veldig likt det du har gjort. M-fanger med tåkelykter, 17toms felger, kvite/raude baklykter, m-lister, m-diffusor bak, kanskje bittelitt senk foran. Veldig inspirerande å sjå på framgangen på din bil Ser veldig bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet September 11, 2009 Forfatter Share Skrevet September 11, 2009 Grattis med kongebil med riktig farge ;D Jeg er rimelig sikker på at du blir fornøyd! Jeg utsatte montering av fanger i nesten ett år, mest grunnet at jeg jobber døgnet rundt og siden jeg ikke har skrudd fanger før, ville jeg vente til jeg hadde et par dager fri så jeg var sikker på at det ble gjort riktig. Men det var jo null stress, med min småpirking på detaljer ble det gjort på en dag, og da byttet jeg grillrammen også og fikset ledningsnettet til tempføleren og tåkelysene. Jeg har ikke fått på lister eller diffuser bak ennå, men det kommer. Jeg må fjerne hengerfestet helt for å få på diffuseren, men alt er klart sånn sett. Røde/hvite baklys finner du lett og de koster jo ikke mange kronene...men de gjør så mye Gratulerer igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Venum Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Takk for det Ja, gikk jo litt penger no berre til å skaffe bilen, så går nok ei stund før eg får til overs til fanger og felger. Dama merker allerede at eg bruker meir tid på bil etter at eg skaffa BMW:D Lakkerte du fanger og grillist sjøl? Må skifte grill med nyrer på min og. Er einaste synlige bulk på bilen, sjølvsagt midt i fronten. Ikkje så stort, men likevel irriterande hakk i grillen/eine nyra. Vurdert å forsøke å rette ut sjøl og lakke ettersom ny grill koster godt over tusenlappen på feks schmiedemann. Har lest litt og virker ikkje så vanskelig å skifte fanger og grill. Fangeren er vel fire bolter framme og to i kvar hjulbue. Er ganske amatør enda når det gjelder mekking. Er det org m-front du har eller kopi? Vil i alle fall forsøke å holde bilen strøken uten plastikk og jugl. Du og Dr_S er største touring inspirasjonsfaktorane som eg har funne på forumet i alle fall:) Rå side dette! Veldig strøken bil du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå