Gå til innhold

Scampi sin E36 318i Touring Individual

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 117
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...

Sant nok, men forrige eier kantkjørte de ikke, han kantkoste...de er ikke direkte pene.

Dessuten er de ufattelig tunge og de ødela kjøreegenskapene...da utgår de.

Skulle gjerne hatt originale contour-felger i 18", men det finnes ikke såvidt jeg vet...så da blir det 17" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Hoi...her har det ikke skjedd veldig mye siden sist.

Er mest bruk nå for tida og prøve å holde bilen ren for salt, men det er ikke så lett.

Men jeg har fått Bilstein B8 i hus, samt fjærer fra H&R, alt levert av Turner Motorsport i USA.

Har ENDELIG også fått fjernet restene av hengerfestet og fått satt på en fake diffuser fram til jeg gidder å handle meg M-bakfanger.

Snøen har også modifisert frontfangeren min, men heldigvis ikke verre enn at jeg må ha nytt plastgitter.

BMW i Moss plukket av bakfangeren, pusset ned og lakket opp igjen etter at jeg ble påkjørt bakfra av en tyrker i Oslo sentrum sist sommer, perfekt resultat og de fikk også fjernet en skade tidligere eier hadde klart å påføre bilen.

Har fått inn motorvarmer, byttet termostat, termostathus og kjølevæske, så nå er bilen faktisk varm også!

Neste på lista nå er bytte av hardykobling, utløserlager og clutch, deretter få på Bilstein og H&R nærmere våren.

Underveis blir det småplukk som kromringer rundt instrumentene og kable opp den store kjørecomputeren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bra!

Bilen kommer til å bli veldig stiv med B8 og H&R oppsettet, men til gjengjeld MYE morsommere å kjøre! :)

Lykke til!

Ja, det er det jeg har hørt folk si og har opplevd det selv med lånt bil.

Jeg gikk for moderat senk, faktisk det minste Turner hadde, det er fint at bilen er brukbar rundt på veiene jeg kjører på også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knallfin touring, Scampi! Liker fargen veldig godt. Du gjør mye riktig med bilen, det eneste jeg ikke likte var valget av frontlykter, men som du sier - smak og behag! Liker også veldig godt hvordan du til stadighet utbedrer feil som dukker opp på bilen.

Du som er så flink med kamera må jo ta mange bilder, mann! Gjerne få frem fargen din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knallfin touring, Scampi! Liker fargen veldig godt. Du gjør mye riktig med bilen, det eneste jeg ikke likte var valget av frontlykter, men som du sier - smak og behag! Liker også veldig godt hvordan du til stadighet utbedrer feil som dukker opp på bilen.

Du som er så flink med kamera må jo ta mange bilder, mann! Gjerne få frem fargen din :)

Mulig jeg ikke har skrevet det, men jeg har gått tilbake til originale linselykter med originale parklys.

Ble litt smålei av at CCFL-ringene røk hele tiden, og da M-fangeren kom på var det faktisk penest med alt originalt.

Eneste som skal gjøres på den fronten er å bytte lykteglass, da de jeg har er en smule slitt.

Jeg tar bildeoppfordringen og skal prøve å skjerpe meg litt der...har ikke akkurat kommet mye bilder fra meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...