Syse Skrevet Februar 5, 2010 Share Skrevet Februar 5, 2010 Knallfin touring, Scampi! Liker fargen veldig godt. Du gjør mye riktig med bilen, det eneste jeg ikke likte var valget av frontlykter, men som du sier - smak og behag! Liker også veldig godt hvordan du til stadighet utbedrer feil som dukker opp på bilen. Du som er så flink med kamera må jo ta mange bilder, mann! Gjerne få frem fargen din Mulig jeg ikke har skrevet det, men jeg har gått tilbake til originale linselykter med originale parklys. Ble litt smålei av at CCFL-ringene røk hele tiden, og da M-fangeren kom på var det faktisk penest med alt originalt. Eneste som skal gjøres på den fronten er å bytte lykteglass, da de jeg har er en smule slitt. Jeg tar bildeoppfordringen og skal prøve å skjerpe meg litt der...har ikke akkurat kommet mye bilder fra meg Ja selvfølgelig, min feil! Jeg la ikke merke til det i farten. Bilen din bør vel snart være perfekt? Jeg lever i den tro at blå biler vil aldri gå av mote Jeg syns iallefall det er kjempegøy å jobbe med lakken og se bra resultater gang på gang. Keep it up! =) Jeg har linselysene fra GS selv. Jeg er fornøyd med lys-outputen med bimmian pærer i forhold til orginale lykter, men er ikke helt 100% fornøyd med angle eyes. Fargen er fin, orginal gul, i kontrast til blåskjæret i nærlysa. Men de består av 4 lyspærer hver, og man kan se at de ikke er hele dersom man ser nøyere etter. Jeg lurer på om dette lar seg bytte i CCFL ringer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2010 Om det lar seg bytte aner jeg ikke, men jeg så at GS har fått seg supporttelefon, du kan jo ringe og høre med de Jeg kjører Biltema MegaBlue i både nær-, fjern- og tåkelys, og "blå" parklys fra Philips. Såvidt jeg kan se er det match på fargene, og de lyser litt hvitere enn "vanlige" lys. Personlig synes jeg xenon ser litt malplassert ut på E36, men jeg vil samtidig ha noe litt mer moderne enn vanlig halogen og da passer løsningen min Angående lakken og fargen...det skal poleres til den store gullmedaljen når våren kommer Lurer på å la et firma i Moss rense interiøet også. Før BMW i Moss fikk seg eget klargjøringsanlegg lot de dette firmaet ta seg av alt som hadde med vask, polering, interiør og slikt så de vet jeg er flinke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Februar 5, 2010 Share Skrevet Februar 5, 2010 Nei nei nei, dette klarer du fint selv! Bare møt opp på et av vasketreffene som blir arrangert på Kepler Bilpleie i Tønsberg, så får du låne proff utstyr og får veiledning av dyktige folk Så sparer du en tusenlapp og får en svært produktiv dag på kjøpet! Jeg tror ikke jeg kommer til å montere xenon med mindre jeg vinner i lotto - det er en invistering man ALDRI får igjen 15'000 for ombyggingssettet, 3'500 for lyktespylere og så er det nok noen lapper for nivåregulering med ledningssett, også må vel lysmodulen byttes eller omprogrammeres. Nei, bimmian får jobbe litt hos meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2010 Ja, hører fine ting om Kepler...tror også Dr_S har nevnt at jeg må ta meg en tur dit Skader ikke å lære nye ting, du har rett i det. Som sagt synes jeg xenon på E36 ser for moderne ut, dessuten er det som du sier...dyrt, mye jobb og man får det på en måte aldri igjen. Med rene lykteglass og skikkelige pærer holder halogen for min del. Jeg har noen H1-pærer fra Bimmian liggende, får se om jeg tester de neste gang Biltema-pærene ryker. For øvrig må jeg si meg imponert av MegaBlue-pærene derfra. De lyser bra, har en fin farge og holder lenge. Må også si at 320en din er griselekker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Februar 23, 2010 Share Skrevet Februar 23, 2010 Hvor mye kom oppsettet med Bilstein B8 og H&R fjører på totalt? Er veeldig lysten på en stivere touring enn det jeg har nå.. Er jo orginal m-tech understell, men føler fortsatt det er en vaskebalje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Februar 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2010 Hvor mye kom oppsettet med Bilstein B8 og H&R fjører på totalt? Er veeldig lysten på en stivere touring enn det jeg har nå.. Er jo orginal m-tech understell, men føler fortsatt det er en vaskebalje Fatter tok det med seg hjem sist han var i USA, så det kom ikke på mer enn ca. 5,5K. Må si det er ganske bra Men sjekk med Turner hvor me de skal ha for frakt, tror ikke de er så veldig ille. Husker jeg ikke feil, sparte Dr_S en del på å bestille derfra, vs. forhandlere her i landet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Mars 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2010 Da har man fått på B8 og H&R på bilen...god damn, det var deilig Fikk god hjelp av to medlemmer her inne, bla. SteffenM2. Samtidig fikk vi byttet endeledd, og i morgen blir det ny clutch, utløserlager, hardykobling og firehjulskontroll...for én gangs skyld er det greit at det nærmer seg PKK Bilder kommer når jeg får vasket bilen og den får "satt" seg litt. Mulig jeg må frempå med litt mer senk foran også, har noen et tips til senkeskåler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2010 Da har vi noen få bilder fra verkstedet. Får ta noen flere når jeg får vasket bil, den har satt seg litt mer foran så det ser kurant ut nå Gammel demper og fjær. Har gjort nytten sin. SteffenM2 igang med nye greier Skader ikke med litt forsterkninger rundt dempertårnet bak. Ble ikke så verst, faktisk...og nå har den satt seg enda mer. Synes det var grei senk bak, vil egentlig ikke ha den lavere der. De gamle demperene bak kunne man skyve lett inn med håndmakt, så ikke rart bilen har vært litt rar. Nå er alle ulyder i understellet borte også. Det neste nå blir vel krengestag fra H&R. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 Se der var bildene på plass også ja! Brått ble det nytt profil bilde på facebook også gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 Deilig! Sikkert utrolig morsomt å kjøre svinger nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2010 Kan ikke klage Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 Skal du godkjenne i vognkort da? Ser ut som du har tilgang på en drømmegarasje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Mars 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2010 Skal du godkjenne i vognkort da? Ser ut som du har tilgang på en drømmegarasje? Dette skal nok godkjennes ja, men nå lurer jeg på om den skal litt opp bak, så jeg leter etter fjærer. Verkstedet er veldig fint, fliser, bukk og et lass med verktøy. Det er SteffenM2 som er sjefen der, han bygger jo E36en sin der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Mars 24, 2010 Share Skrevet Mars 24, 2010 Så ivertfall ut som om alt var på stell der Verktøy og verksted er jo halve jobben når man skal montere ting på bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 24, 2010 Share Skrevet Mars 24, 2010 Her i går'n er vi overfylt av luksus vet du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå