Scampi Skrevet Mars 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2010 Her i går'n er vi overfylt av luksus vet du! Absolutt Jeg er en heldig faen som får komme på verkstedet. Lurer forøvrig på om Bayervogna skal få tjukkere fjærgummi bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Mars 24, 2010 Share Skrevet Mars 24, 2010 Mer luksus enn jeg har i garasjen min ivertfall Du vil ha den litt mer opp bak ja? Tror nok det kan bli bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 24, 2010 Share Skrevet Mars 24, 2010 Her i går'n er vi overfylt av luksus vet du! Absolutt Jeg er en heldig faen som får komme på verkstedet. Lurer forøvrig på om Bayervogna skal få tjukkere fjærgummi bak. Nei nei! Senk mere foran!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Mars 24, 2010 Share Skrevet Mars 24, 2010 Justerbart vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Venum Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 Åssen går det her da? Har du vogna enda eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet August 16, 2011 Forfatter Share Skrevet August 16, 2011 Hey! Jada, men den er nok litt mer sliten nå enn den gang, gitt... Den skal selges som delebil nå, hvis noen trenger får de rope ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 Ehh.. say what..? DELEBIL?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet August 16, 2011 Forfatter Share Skrevet August 16, 2011 Yeah :/ Bilen lekte offroader i lånte hender i vinter, og mangler frontfanger. It's been downhill from there. Den er dog i daglig bruk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 Huffda, slik kan det gå ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Venum Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 Den var lei! Er nok ikke mange samoablau e36 touringer igjen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 Nå må det sies at den gikk ikke som dele bil.. Jeg overtok den, fikk slengt på ny fanger, og lakka den alpineweiss.. NÅ har det virkelig begynt og gå nedover med bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Februar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2012 Vil ikke vite! Neste gang jeg treffer deg svinger jeg E39-jekken i panna di Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Venum Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 SteffenM2: Bilder av touringen i nåværende tilstand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå