The StigMeister Skrevet Juni 16, 2008 Share Skrevet Juni 16, 2008 Alt annet i panelet fungerer, men får ikke lys! Når bilen er avslått, og jeg vrir på parklys, så ryker sikringa! Sikringa som ryker er på 25 ampere. kan det være kontaktfeil inne i instrumentet? Jeg får heller ikke lys i høyre baklykt. Bremselys, ryggelys og blinklys fungerer, men ikke selve kjørelyset.. det er ikke pærene eller sikringen. Vil tro dette skjedde samtidig, da lyset i instrumentet forsvant igår, og idag så jeg at baklyset var kaputos Noen som har peil på om det er en viss sammenheng med at jeg ikke får lys i begge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Juni 16, 2008 Share Skrevet Juni 16, 2008 Hadde noe av samme problem på min. Parklys funket ikke, og ikke kjørelys foran på høyre siden, og vanlig lys i baklykta på høyre side. Cupelysene funket ikke heller, og ikke lysa i instrumentpanelet. VAr en sikring da. Men det var 10A. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soilborn Skrevet Juni 16, 2008 Share Skrevet Juni 16, 2008 Vært borti dette selv! Typisk e36-feil visstnok. Ta å sjekk ledningene som går fra karroseriet til bagasjelokket, da det ofte blir brudd på mange av ledningene i bunten og de kortslutter. Bare skjær opp gummistrømpen der du ser den er mest bøyd å ta en titt. Alle mine var åpne og gnisset i hverandre, så da var det frem med loddebolten Enkel å grei jobb dette... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Juni 16, 2008 Share Skrevet Juni 16, 2008 hm, På en E36 skifta vi fra orginale til noen uorginale gamle baklykter (hadde vært fulle av vann en gang), da gikk lyset i intrumentpanelet støtt, skiftet tilbake og problemet var borte.. Da var det akkuratt samme opplegget, alle lysa bak fungerte, men ikke kjørelys.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Juni 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2008 Bilen er en 320i 93 mod. Er sikring nr 37 som går når jeg vrir på parklys. På sikring boksen står det at det skal være en 10 ampers sikring(rød), men på min står det en på 25(hvit)! Syns dette er veldig merkelig.. Alle de andre sikringene er i orden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Juni 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2008 Nå er den satt på verksted.. Holder på å sjekke hele ledningsnettet for feil.. Er en pluss ledning som går i jord en eller annen plass... Blir å koste meg over 6000,- Kjipt når egentlig de pengene skulle gå til ny girkasse! Kansje man skulle kjøpe seg japse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå