Odd-M Skrevet Juni 16, 2008 Skrevet Juni 16, 2008 Hvordan får man av dekselet over festet for armen? Jeg tør rett og slett ikke bryte mer på det.
Larsegutt Skrevet Juni 16, 2008 Skrevet Juni 16, 2008 http://nettbutikk.gsbildeler.no/startup ... er&meta=&/ ser bare ut som det skal trekkes av på en eller annen måte...
Larsegutt Skrevet Juni 16, 2008 Skrevet Juni 16, 2008 http://nettbutikk.gsbildeler.no/startup ... er&meta=&/ ser bare ut som det skal trekkes av på en eller annen måte...
Odd-M Skrevet Juni 16, 2008 Forfatter Skrevet Juni 16, 2008 Linky stinky. Jada. Men det er enklere sagt enn gjort!
Odd-M Skrevet Juli 11, 2008 Forfatter Skrevet Juli 11, 2008 Har ikke prøvd for å vært helt ærlig. Kaos på jobb i det siste. Fikk ikke av plastknotten men vet hvordan. Er klar over at det kan sitte godt fast inni der.
jacobsenthomas@hotmail.co Skrevet Juli 11, 2008 Skrevet Juli 11, 2008 jeg lurte bare på om viskeren ikke ville gå frem å tilbake visst du skjønner ? visst det er det så trenger du ikke å bytte, da er det bare til å ta det opp og moe foringene
Odd-M Skrevet Juli 11, 2008 Forfatter Skrevet Juli 11, 2008 Viskerarmen er knekt. Plast har en tendens til å bli svært sprø i 30 minus...
jacobsenthomas@hotmail.co Skrevet Juli 11, 2008 Skrevet Juli 11, 2008 he he skjønner du kan jo bare ta en tlf til bmw så får du ganske kjapt svar vil jeg tro
DieselVegard Skrevet Juli 11, 2008 Skrevet Juli 11, 2008 Du må skru opp en bitteliten torx, deretter er det bare å dra av plasten. JA, de kan sitte noe forferdelig.
Odd-M Skrevet August 22, 2008 Forfatter Skrevet August 22, 2008 Jada, etter et mnd fikk jeg omsider gnist til et nytt forsøk. Skruen går bare rundt og viser ingen tegn til å kommer ut. Det blir ikke enkelt å borre den ut heller da det ikke er noe motstand i den...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå