kristian08 Skrevet Juni 16, 2008 Share Skrevet Juni 16, 2008 Har noen en link?.. prøvde som bare juling å finne den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a1eksander Skrevet Juni 16, 2008 Share Skrevet Juni 16, 2008 http://www.fvn.no/nyheter/mandal/article507636.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 17, 2008 Share Skrevet Juni 17, 2008 hehe michael sin bil det. bor her i mandal. 325 IX råbil hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
webah Skrevet Juni 17, 2008 Share Skrevet Juni 17, 2008 hahhahaha! faen så gøy:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 17, 2008 Share Skrevet Juni 17, 2008 politiet gjør nok mye de egentlig ikke har lov til av og til når de blir iriterte over folk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paddy Skrevet Juni 17, 2008 Share Skrevet Juni 17, 2008 Genialt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juni 17, 2008 Share Skrevet Juni 17, 2008 politiet gjør nok mye de egentlig ikke har lov til av og til når de blir iriterte over folk Ikke alle. Jeg hadde en hvit fiesta med lik dekor noen måneder tidligere (dog var dette et skeivkutta fyllepåfunn med biltema-teip) og han snuten jeg traff på i Lillesand syntes bare det var tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 17, 2008 Share Skrevet Juni 17, 2008 politiet gjør nok mye de egentlig ikke har lov til av og til når de blir iriterte over folk Ikke alle. Jeg hadde en hvit fiesta med lik dekor noen måneder tidligere (dog var dette et skeivkutta fyllepåfunn med biltema-teip) og han snuten jeg traff på i Lillesand syntes bare det var tøft hehe er enig i det er fler politi folk som faktisk man kan spøke med men er noen som er helt idioter og bare er ute etter og lage problemer for folk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Juni 17, 2008 Share Skrevet Juni 17, 2008 dette var konge bra ass. en skikkelig god latter fikk jeg nå, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dj Feed Skrevet Juni 18, 2008 Share Skrevet Juni 18, 2008 hehe michael sin bil det. bor her i mandal. 325 IXråbil hehe Michael er sjef kar!!, hadde ikkje kommet på noe sånn eg!! men det var ikkje i mandal politiet reagerte, men når han kom til rogalands området med den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andybooy Skrevet Juni 18, 2008 Share Skrevet Juni 18, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Juni 18, 2008 Share Skrevet Juni 18, 2008 SÅ egentlig er det fritt frem å kjøpe seg en hvit mondeo stasjonsvogn og dekorere den helt nøyaktig bare skrive idioti ? det er jo ingen som ser i farten att det står idioti om bilen er identisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robel Skrevet Juni 18, 2008 Share Skrevet Juni 18, 2008 SÅ egentlig er det fritt frem å kjøpe seg en hvit mondeo stasjonsvogn og dekorere den helt nøyaktig bare skrive idioti ? det er jo ingen som ser i farten att det står idioti om bilen er identisk Ja, egentlig så er det vel det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 18, 2008 Share Skrevet Juni 18, 2008 haha hvor mange kan du ikke ligge bak i byen og skremme da sette på to bøtter i fronten og noen antenner på taket så er det perfekt bil å skremme folk med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRIO Skrevet Juni 18, 2008 Share Skrevet Juni 18, 2008 Det var vel i Strømstad jeg for et par år siden så en uniformert Volvo. På den stod det POLISH Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå