Bmw mann Skrevet Juni 16, 2008 Skrevet Juni 16, 2008 Noen som vil ha et komplett M3 vader skinn interiør ? Dette er i pakken : Dørpaneler F + B 2 stk framstoler Bakseter med rygg, side puter og sofa Hattehylle Alt er veldig strøkent og fint ! Interiør kan besiktes i Telemark hvor de står. Siden dette er et veldig pent interiør, komplett. Vil jeg starte en budrunde på dette. Ser helst at det blir hentet ved et eventuelt salg. Bud mottas her i emnet, spørsmål sendes på PM ved spesiell interesse ! Budrunden starter på 16.000 kr
Bmw mann Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Skrevet Juni 23, 2008 Det skal se veldig fint og strøkent ut
Riefarn Skrevet Juni 23, 2008 Skrevet Juni 23, 2008 Bilde av førerstolen er vel interessant, siden det er den stolen med mest slitasje...
-Anders- Skrevet Juni 23, 2008 Skrevet Juni 23, 2008 Iom at du selger noe du skal ha oppimot 20 lapper for, krever jeg, og sikkert flere BEDRE bilder. Irriterende og måtte snu hodet frem og tilbake 5 ganger for bilde. Er ikke værre enn å rotere bildene i windows så vil di automatisk lagre seg i riktig posisjon Og som sagt, bilder av alt er ikke å forakte, spes førerstolt som tidligere nevnt.
Bmw mann Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Skrevet Juni 25, 2008 Iom at du selger noe du skal ha oppimot 20 lapper for, krever jeg, og sikkert flere BEDRE bilder. Irriterende og måtte snu hodet frem og tilbake 5 ganger for bilde. Er ikke værre enn å rotere bildene i windows så vil di automatisk lagre seg i riktig posisjon Og som sagt, bilder av alt er ikke å forakte, spes førerstolt som tidligere nevnt. Da skal jeg få tak i bedre bilder kjapt da. går jo an og lagre bilde og rotere selv da. men men, skal fikse jeg. ikke jeg som har tatt bildene desverre...
vetu03 Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 Bare rent salg som gjelder eller? Du tar ikke innbytte i andre seter? siden jeg ser du driver å selger litt stoler.... Er innterisert, men som alle andre vil jeg ha mer og bedre bilder.
Bmw mann Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Skrevet Februar 12, 2009 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=9 ... c&start=15 ligger flere bilder her, ikke så bra bilder, setene ser "stygge" ut på disse, er ikke rengjort hell der. Helst rent salg, eventuelt om du har noe gromme deler til M3 bygget mitt. Trenger det meste. eventuelt en turbo manifold til M42 motor. Kom med forslag
Ellingsen B. Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 Det er ikke fra 96modell da setene har gamle type nakkestøttene. Nye kom midt i 95 engang.
Bmw mann Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Skrevet Februar 13, 2009 Det er ikke fra 96modell da setene har gamle type nakkestøttene. Nye kom midt i 95 engang. Må si det er rart da det står 96 modell i vognkortet jeg plukket interiøret fra..
Ellingsen B. Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 hva er forskjellen? Nakkeputen skal se slik ut på 3.2litere.
Bmw mann Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Skrevet Februar 13, 2009 Er jeg blind ? Syns det ser helt lik. Dette er en 3l
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå