Jump to content

Recommended Posts

Posted

har en "ny" radiator til e34 som jeg ikke har bruk for. ble skrudd ut av bil før hogging.

er blank å fin uten noe skader. ser helt ny ut og er tett.

sto i en 520i

det er ekspansjons tank på siden og det er ikke inntak til automatolje

selges høystbydene pluss frakt

står i haugesund

  • 5 weeks later...
  • 3 months later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
Posted

altså, er det en radiator til salgs eller er det en bil, nå må jeg si at jeg er veldig forvirret...fikk nemlig et telefonnummer av hansi22 som jeg ringte og fikk da besjed om at det var en hel bil som skulle selges....

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...