webah Skrevet Juni 17, 2008 Skrevet Juni 17, 2008 Hei, har noen FETE racing x stoler med karbonstoff,slider understell og vipperygg så den kan godt brukes i coupe. Understellet er "universalt" og skal passe de fleste biltyper. Dimmensjon på stolene er : - Indre/Ytre: Skulder : 32cm - 59cm Korsrygg : 28cm - 48cm Rumpe : 32cm - 43cm Lår : 31cm - 52cm Høyde: 96 cm På grunn av karbon stoffet er det noe vannavstøtende og er utrolig slitesterkt! Stolene er også HELT 100% nye, og ligger i orginal embalasje, prisen på disse er 5000,- pluss frakt nytt. Men jeg gir dere tilbudet om å kjøpe disse for kun 4600,- pluss frakt. Frakt for begge stolene i oppkrav er 714,- Men går du for forskudsbetaling blir det 546 ,- http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare ... g=&vgpath= Dette er sinnsykt fete stoler!
webah Skrevet Juni 17, 2008 Forfatter Skrevet Juni 17, 2008 det har jeg desverre ikke, siden de er helt nye! grunnen til at jeg selger de er fordi jeg egentlig bestillte disse til gamle bilen min, men den er solgt og den nye bilen jeg skal ha har bra seter fra før!
webah Skrevet Juni 18, 2008 Forfatter Skrevet Juni 18, 2008 hehe... sorry... sinnsykt fete..? syns du ikke;) ser enda kulere ut i virkeligheten, da er de ikke så lyse!
webah Skrevet Juni 18, 2008 Forfatter Skrevet Juni 18, 2008 prisen er 4600 for begge , hvis det ikke kom fram;)
webah Skrevet Juni 18, 2008 Forfatter Skrevet Juni 18, 2008 emil:P det må være sparco.. eller recaro.. Er jo masse fjortisser som vil ha sånne petteR;)^^
KristianEriksen Skrevet Juni 4, 2009 Skrevet Juni 4, 2009 prisen er 4600 for begge , hvis det ikke kom fram;) vil påstå at oddsen er stor for at han har to stoler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå