e46diesel Skrevet Juni 17, 2008 Share Skrevet Juni 17, 2008 En kompis av meg greide å glømme 2 18" felger med utslitte dekk på familie campen atme der m3en til lindgren sto, han byttet om før han skulle på banen så ble felgene ligge igjen der, vi hadde lavo rett ved siden men når jeg dro på søndag var det ingen felger der å han greide å glømme å legge de i hengern min på lørdag.. Så visst noen har sedd noen trille på 2 m3 felger med utslitte dekk er det stor sjanse for at det er disse.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Juni 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2008 Ingen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juni 17, 2008 Share Skrevet Juni 17, 2008 Alzheimer er no dritt.. Får bare håpe det er noen ærlige personer som har fatt vare på felgene og at de dukker opp igjen..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Juni 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2008 Jepp kan du si;) Var visst noen som hadde kjøpt noen dekk til bmw felger atme der de lå så sikkert noen som har tatt de å fått nye dekk på de med engang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian08 Skrevet Juni 18, 2008 Share Skrevet Juni 18, 2008 har 4 stk til salgs. 8'5 * 18" 5*120 med nesten nye toyo proxes.. 6k?? kristian08 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Juni 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2008 skal være 9,5 dessverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå