Jump to content

Recommended Posts

Posted

En kompis av meg greide å glømme 2 18" felger med utslitte dekk på familie campen atme der m3en til lindgren sto, han byttet om før han skulle på banen så ble felgene ligge igjen der, vi hadde lavo rett ved siden men når jeg dro på søndag var det ingen felger der å han greide å glømme å legge de i hengern min på lørdag..

Så visst noen har sedd noen trille på 2 m3 felger med utslitte dekk er det stor sjanse for at det er disse..

Posted

Jepp kan du si;)

Var visst noen som hadde kjøpt noen dekk til bmw felger atme der de lå så sikkert noen som har tatt de å fått nye dekk på de med engang..

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...