BMWBenny Skrevet Juni 17, 2008 Skrevet Juni 17, 2008 Heisann, må ha av dørtrekket på passasjer siden. Hvordan er det best å gå frem for å ikke herje for mye. Og hvordan er Det forskjellige festet? Fint hvis noen kunne fortalt meg det så slipper jeg å prøve og feile for mye 86 E30 2 dørs
336mik Skrevet Juni 17, 2008 Skrevet Juni 17, 2008 Innvenndig dørhåndtak sitter i 2 skruer,vindus-sveiv sitter i 1 skruer,og du må huske å ta av knoppen til dørlåsen. Resten av dørtrekket sitter i klips(som kan trekkes/smettes rett av),som sannsynligvis ikke er like hele når du er ferdig,siden disse er over 20år gamle.
turn-in Skrevet Juni 17, 2008 Skrevet Juni 17, 2008 Kjøp deg et verktøy for panelklips til 39,- på Torshov bilrekvisita så løsner du klipsene enkelt og forhåpentligvis uten å ødelegge huntonitplata inni dørtrekket. Side 143 i katalogen http://www.torshovbil.no/katalog.html
Lynvinge Skrevet Juni 18, 2008 Skrevet Juni 18, 2008 Inni der knappen til el.speilene er, sitter det og en skru.
icc Skrevet Juni 18, 2008 Skrevet Juni 18, 2008 Jeg bare begynte ytterst på min og plukka forsiktig av så gikk det bra
MGR Skrevet Juni 19, 2008 Skrevet Juni 19, 2008 klipsan ryker heller ikke så lett;) ikke gjort det på noen av mine biler i allefall... er lett og få av.. kneppe av klipsene i nerkant og på sidene, så løfte opp;)
BMWBenny Skrevet September 5, 2012 Forfatter Skrevet September 5, 2012 Hatt det av noen ganger nå. og er jo facelift bil jeg har nå. har ikke lagt merke til noen forskjell:)
Torek Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Nei, jeg bare prøvde meg frem. Tok jo 5 min Edit: Hvor kan jeg kjøpe høyre fremre siderute billigst, tro?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå