Kobar Skrevet Juni 17, 2008 Skrevet Juni 17, 2008 etter jeg monterte nye lykter, så sliter jeg litt med å feste angeleyes ringene. på di gamle lyktene festet jeg ringene med dobbelsidig teip på reflektoren, men på di nye lyktene m/linse så går det kun an å montere angeleyes-ringen på langlysreflektoren. prøvde å feste dem til glasset, men det ble ikke suksess, og er lite hypp på å bore igjennom ledningene i tillegg.. har montert xenon i de nye lampene, så vanlig gult parkeringslys er koblet ut for tiden, derfor lurer jeg på om jeg bare skal sette i èn ring i hver lykt, iogmed at disse ringene lyser blått, og vil komme i samme reflektor som parkeringslyset ellers ville vært. eller blir det seende helt på tryne..?
Ad|oS Skrevet Juni 17, 2008 Skrevet Juni 17, 2008 En del ringer kan man bare "sette" på mellom lykteglasset og linseglasset uten å bruke lim i det hele tatt. Ledningene kan du plassere helt øverst i lykta, og på den måten slipper du å lage noen hull. Tror nok det vil se best ut dersom du har to ringer i stedet for bare en på hver side
-Anders- Skrevet Juni 17, 2008 Skrevet Juni 17, 2008 Har en photoshop av min made by Arild G, på hvordan èn ring i hver lykt ser ut.
Kobar Skrevet Juni 18, 2008 Forfatter Skrevet Juni 18, 2008 så ikke bra ut med èn ring i hver lykt nei... men hadde jo da tenkt på å sette dem omvendt som på bildet. er vell slik nyere typer bmw`r blir levert fra fabrikk..?
Larsinnj Skrevet Juni 18, 2008 Skrevet Juni 18, 2008 Jeg synes også det så ganske tøft ut.. Fikk en retro look ala f.eks 2002.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå