Reset Skrevet Juni 18, 2008 Skrevet Juni 18, 2008 min e34 har 0 lys inne i bilen! kommer ikke strøm frem til pæreholderne! pærene fungerer som dem skal, dem får bare ikke strøm! INGEN av lysene funker! ikke dem over speilet heller! noen som vet hva dette kan være? håper noen vet mvh Reset
Reset Skrevet Juni 18, 2008 Forfatter Skrevet Juni 18, 2008 hehe, har sett over sikringer:P Alle ser ut som dem er ok! vet du hvilket nr sikringen er ? kan evt sjekke ut med ei ny sikring. synet bedrar av og til
viplash Skrevet Juni 18, 2008 Skrevet Juni 18, 2008 Skulle tro sikringen satt i boksen i motorrommet rett bak luft inntaket liksom. Ved demper tårnet der. Hvem sikring det er, det vet jeg ikke. Men det skal stå i lokket. Om ikke det er der, så kan det være i sikrings opplegget under baksetet og.
Sindreinrr Skrevet Juni 14, 2011 Skrevet Juni 14, 2011 Eg har de samme problemet... Sikringen er ok Pærene er ok men har sjekka om der e strøm og de va der ikkje.. Finner ikkje ut av de :S
Sjøbuse Skrevet Juni 15, 2011 Skrevet Juni 15, 2011 hadde samme problem i E38. alt virket til å være i orden og sikringen så hel ut. etter en uke så testa jeg å bytte sikring bare for og være helt sikker på at den ikke var problemet. også ble det lys. så sikringen som så hel ut var defekt.
erlandlunde Skrevet Oktober 10, 2011 Skrevet Oktober 10, 2011 Hei fant du ut av det? har samme problemet, sikring OK pærer OK! står fast
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå